سرپرست امور شرکتها و موسسات دانش‌بنیان گفت: نرم افزارهای معمولی را جزو فعالیتهای دانش بنیان در حوزه نرم‌افزار حساب نمی‌کنیم.

سید محمد صاحبکار خراسانی سرپرست امور شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: منطق دانش‌بنیان به این صورت است که شرکتهایی را که دارای توانمندی بالایی هستند شناسایی می‌کنیم و از آن‌ها حمایت‌های لازم را به عمل می‌آوریم تا این گونه شرکت‌ها که توانمندی‌ بالایی دارند به سوی دیده شدن حرکت کنند.

وی در ادامه افزود: لذا یک محصول یا یک فرآیند ممکن است در سال جاری محصول خوبی باشد ولی در سال‌‌ آینده ممکن است یک محصول معمولی به حساب آید. 

صاحبکار خراسانی تاکید کرد: در حوزه نرم‌افزار چون روند تغییرات بسیار زیاد است این فرآیند دیده می‌شود و به صورتی است که نرم افزارهای معمولی نظیر نرم‌افزارهای حسابداری معمولی را جزو فعالیت‌های دانش‌بنیان در حوزه نرم افزار حساب نمی‌کنیم. 

صاحبکار خراسانی تصریح کرد: اگر در همین حوزه نرم افزار حسابداری را آنلاین کنیم تا همه بتوانند از آن استفاده کنند جز فعالیت‌های دانش‌بنیان عنوان می‌شود.

وی با اشاره به دلیل انجام این کار خاطر نشان کرد: یکی از کارهای مهمی که رمز بقا است تا جذابیت این قانون حفظ شود این است که دائما شرکت ها پالایش می‌‌شوند و دائما فهرست فعالیت‌های این شرکت‌ها بررسی می‌شود و یکسری از شرکت‌ها حذف می‌شوند و یکسری دیگر اضافه می شوند و همواره از فناوری‌هایی که درسطح بالاتری قرار دارند حمایت می‌شود. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار