تسهیلات خود اشتغالی، کارفرمایی و مشاغل خانگی در رفسنجان به متقاضیان اعطا می شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ فرماندار رفسنجان در کارگروه اشتغال شهرستان رفسنجان با بیان اینکه کارگروه اشتغال یک اتاق فکر است، گفت: اعتبارات استانی در حوزه مشاغل خانگی، خود اشتغالی و کارفرمایی از طریق این کارگروه جذب و به متقاضیان اعطا می شود.

حمید ملانوری افزود: به صندوق کارآفرینی امید شهرستان رفسنجان، امسال در حوزه مشاغل خانگی یک میلیارد و 480 میلیون ریال اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: این صندوق از قبل نیز مبلغ 7 میلیارد و 320 میلیون ریال اعتبار باقیمانده داشت که در مجموع برای متقاضیان می تواند با اعتبار 8 میلیارد و 800 میلیون ریال شغل ایجاد کند و یا توسعه دهد.

ملانوری تصریح کرد: برای کارهای توسعه ای از جمله صنایع دستی و مشاغل خانگی برای تثبیت، پایداری و فروش تا سقف صد میلیون ریال تسهیلات ارائه می شود.

وی صنایع دستی را شامل: مشاغل گلیم بافی، پته دوزی، فرش، مس، چرم، نگارگری، مشبک چوب، سفال، شیشه، شال بافی و ... دانست.

ملانوری یادآور شد: در رفسنجان در حوزه خود اشتغالی اعتبار ده میلیارد ریال اختصاص یافته است که تا سقف 300 میلیون ریال برای هر طرح تسهیلات ارائه می شود.

وی گفت: در حوزه کارفرمایی نیز 15 میلیارد ریال بودجه تخصیص یافته که بیش از ده میلیارد ریال آن جذب و به کار گرفته شده ضمن اینکه برای هر طرح باید سه نفر به کار گرفته شود و سقف ارائه تسهیلات برای هر طرح 500 میلیون ریال است.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: اعطا ، تسهیلات ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.