سرمربی تیم فوتبال سایپا از جلسه امروز خود با اعضای هیات مدیره سایپا سخن گفت و اظهار داشت: اعضای هیات مدیره با تزریق کردن آرامش به تیم ما را برای ادامه مسابقات آماده کردند.

جلالی: هیات مدیره سایپا به تیم آرامش تزریق کرد به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های سایپا و صبا قم اظهار کرد: به طور حتم تمام بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال سایپا می‌دانند که بازی بسیار سختی در مقابل تیم صبای قم خواهیم داشت چرا که حریف به واسطه تعطیلات گذشته لیگ تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و در حال حاضر در دوران اوج به سر می‌برد.
 
وی ادامه داد: سایپا نیز در بازی فردا با آرامش به میدان می‌رود و امیدواریم این آرامش برای کسب امتیاز کامل موثر و به ما کمک کند.
 
جلالی در پاسخ به سوالی بر این که با توجه به حواشی ایجاد شده آیا همچنان آرامش تیم سایپا حفظ شده است یا خیر توضیح داد: در حال حاضر از جلسه هیات مدیره بیرون می‌آیم جلسه‌ای که در آن صحبت‌های خود را با اعضای هیات مدیره انجام دادیم و قرار شد من با تمام وجود کارم را ادامه دهم و همچنان در خدمت تیم سایپا باشم مطمئنا در فضایی که آرامش وجود داشته باشد می‌توانیم به راحتی نتایج خوبی را رقم بزنیم.
 
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در هر صورت هیات مدیره پس از بررسی‌های لازم توانست آرامش را به تیم تزریق کند.
 
جلالی در خصوص وضعیت میلاد میر داوودی و ادامه فعالیت این بازیکن جمع نارنجی پوشان بیان کرد: در خصوص این مساله بهتر است از باشگاه سوال بپرسید من نمی‌خواهم در مورد میرداوودی صحبتی داشته باشیم.
 
وی در مورد غایبان تیم سایپا برای دیدار مقابل صبا گفت: بازیکن محروم یا مصدوم خارجی برای این بازی نداریم و تمام بازیکنان ما آمادگی کامل در این دیدار به میدان خواهند رفت.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان 
اینجا کلیک کنید.

 انتهای پیام/

برچسب ها: هیات ، مدیره ، آرامش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار