گودرزی بر نگاه فرهنگی به دو حوزه ورزش و جوانان و ایجاد فضای آموزشی این حوزه برای ورزشکاران ، مربیان و کادر ورزشی کشور تاکید کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گودرزی با اشاره به برنامه های وزارت ورزش و جوانان برای حوزه فرهنگی گفت : کار فرهنگی دو وجه دارد یکی فعالیت های آموزشی برای بالا بردن دانش مربیان ، ورزشکاران و حتی تماشاگران و ترسیم یک چارچوب و استاندارد برای این بخش و وجه دوم کار اخلاقی است .
 
وزیر ورزش و جوانان افزود : در بخش اول سیاست گذاری با ما خواهد بود و اجرای ان با فدرسیون ها و ادارت کل در استانها ، اما برای وجه دوم با بخشنامه و دستور العمل نمی شود کار را اصلاح کرد چرا که ورزش برشی از جامعه است و اصلاح برخی ناهنجاریها ورزشی بویژه در موضوع تماشاگران نیازمند زمان است و حضور همه دستگاهها از آموزش و پرورش و نهاد خانواده و رسانه ها بخصوص صداو سیما را می طلبد و به تنهایی نمی توانیم در این زمینه آموزش دهیم و فرهنگ سازی کنیم .
 
گودرزی با اشاره به برخی توفیقات وزارت ورزش و جوانان گفت : در بحث سالم سازی ورزش قهرمانی ما فعالیت بسیار خوبی در کنترل دوپینگ داشته ایم و حدود چهارصد باشگاه متخلف به جهت فروش مواد نیروزا تعطیل شده است .

وزیر ورزش و جوانان همچنین از برنامه های گسترده این وزارتخانه برای مقابله با صغر سن خبر داد و گفت : با این معضل بطور جد برخورد کرده ایم و اگر گزارشی به ما برسد باز هم برخورد می کنیم .

در ادامه این جلسه در خصوص  سیاست گذاری وزارت ورزش و جوانان برای اخلاق مداری ،ایجاد فضای ارزشی در بین ورزشکاران و اماکن ورزشی، و همچنین اجرای این سیاست ها توسط فدراسیون ها مورد بحث و نظر معاونان قرار گرفت .
 
ورزش پاک و موضوع مقابله دوپینگ از جمله  مواردی  بود که محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در این نشست از حوزه ورزش قهرمانی و حرفه ای خواست تا نسبت به گذشته ، عملکرد وزارتخانه در این بخش به اطلاع مردم رسانده شود . 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار