مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: 500 دستگاه خودرو بصورت شبانه روزی نظافت شهر را در مناطق 15 گانه انجام می دهند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حميدرضا صبور گفت: نظافت شهر به صورت مكانيزه و از طريق 500 دستگاه خودرو سبك و سنگين در سطح شهر اصفهان انجام می شود.

وی با اشاره به اينكه فعاليت اين ناوگان به صورت 24 ساعته است، افزود: فعاليت های اين سازمان به گونه ای برنامه ریزی شده تا در مواقع لزوم، مانند زمان های بارندگی در فصل های سرد سال بتوان به موقع خدمات ارائه کرد تا شهروندان با سختی مواجه نشوند.

مديرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تصريح كرد: فعاليت اين سازمان تعطيلی ندارد و در تمامی روزهای سال مشغول به فعاليت است.

همچنين در ايام خاص مانند عید نوروز و یا ایام عزاداری تاسوعا و عاشورا فعالیت بیشتری را پیش رو دارد چرا که در این زمان ها ضرورت نظافت و تميزی شهر دوچندان است.

وی ادامه داد: اعزام ماشین آلات عمرانی اعم از انواع کمپرسی ها، لودرها، بیل های مکانیکی، ماشین آلات حمل پسماند، جدول شوی ها، ماشین آلات مکانیزه در سایزهای مختلف برای معابر کم حجم تا بزرگراهی، بیل های چرخ زنجیری، تانکرهای آب پاش و دیگر ماشین آلات عمرانی برای انجام فعالیت های موردنظر در مناطق 15 گانه شهرداری از عمده ترين فعاليت هاي اين سازمان است 

انتهای پیام/ب
  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.