بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز با انتشار نامه ای واکنش محکم امت اسلامی مراجع عظام تقلید و مسئولان نظام در خصوص اعدام شیخ نمر خواستار شدند.

به گزارش واکنش بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز به حکم اعدام شیخ نمرگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیرازدر این نامه با اشاره به آیه 75 سوره ی مبارکه مائده آورده ست: در این ایام عاشورایی گوییا عاشورایی دیگر در راه است و این چنین است که جمله ی کل یوم عاشورا ، تفسیری به گستره تاریخ می شود.

در این نامه با اشاره به مکتب عاشورایی شیعیان نوشته شده است: پیرو مکتب عاشورا را از خون دادن چه باک...کسی که هیهات من الذله ی حسین را سرلوحه ی کار خویش قرار داد به مرگ تن میدهد اما تن به ذلت نمیدهد و این شجره ی طیبه ای که با خونِ ،خونِ خداآبیاری و با خون شهیدان راهش نگهداری و پاس داشته شده است را بار دیگر با خون مطهر خود آبیاری می کند.
 
در این نامه تصریح شده است : آری در هنگامه ای که به فرموده ی ولی امرمان نائب بر حق صاحبمان تمام ایمان دربرابر تمام کفر ایستاده وقوع عاشوراهایی دیگر دور از ذهن نیست چرا که در عاشورای سال ۶۱ نیز تمام ایمان دربرابر تمام کفر قرار گرفته بود.
 
در ادامه این نامه نوشته شده است : تا به کی منتظر بی عمل باشیم؟ مقتدای ما انفعال نمی خواهد.تا انقلابی نشویم او نخواهد آمد.سکوت مسلمان در این شرایط جفا به مسلمانی ست.
 
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز خطاب به مسئولان و علما تاکید کرده : از مسولین و علما و مراجع انتظار می رود سکوت را بشکنند و لب به سخن بگشایند در محکومیت رژیم دست نشانده استکبار که کاری جز مسلمان کشی و ریختن خون بیگناهان و علمای دینی نمی داند.
 
...مسئولین و مراجع گرانقدر انقلابی با موضع گیری متقن و مستحکم در قبال حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر از بروز عاشورایی دیگر و به مسلخ رفتن پیروی دیگر از پیروان این مکتب جلوگیری کنید.  زیرا آنها به همین کار بسنده نمی کنند.
 
در پایان این نامه ضمن اشاره به فجایع یمن و منا و مسائل اخیر جهان اسلام نوشت شده است : بعد از فجایای یمن حادثه! دلخراش منا حال به دنبال اعدام عالم شیعه شیخ نمر هستند و این پایان کار آنها نخواهد بود آنها به دنبال ریشه کن کردن اسلام استکبار ستیز و کربلایی هستند.

آنها دریافته اند که بزرگترین ضربه ها را مسلمان نما ها بر پیکره اسلام وارد ساخته اند.به امید آنکه مسلمان نما نباشیم.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.