بنابر بررسی کمیسیون شهرسازی و تصویب در جلسه شورا، اولویت‌های شهر قزوین همچون پروژه ساماندهی امامزاده حسین (ع) برای لحاظ در قرارداد شهرداری با قرارگاه خاتم الاوصیاء لحاظ شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛حسین غیاثوند اظهار کرد: در بررسی‌هایی که انجام دادیم، پروژه ساماندهی امامزاده حسین (ع) جزو نخستین اولویت‌های شهر به شمار می آمد، پروژه‌ای که بیش از 100 میلیارد ریال هزینه ساخت و اتمام در پی دارد که به عنوان اولین پروژه در قرارداد لحاظ شد.
 
وی خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه ساماندهی امامزاده حسین (ع) که طرحی فرهنگی، مذهبی و گردشگری است و مهم‌تر از آن در بافت جنوبی شهر واقع شده باید اهمیت ویژه داد.
 
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین در رابطه با اقداماتی که برای آغاز و اتمام ساخت پروژه ساماندهی امامزاده حسین (ع) باید در دستور کار قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: رئیس شورای اسلامی شهر از طریق هماهنگی با معاونت فنی و عمرانی استانداری، همکاری سایر دستگاه‌ها همانند اداره کل اوقاف و امور خیریه، میراث فرهنگی و گردشگری و راه و شهرسازی را در قالب تفاهم نامه خواستار خواهند شد.
 
وی در ادامه با اشاره به توانمندی قرارگاه خاتم الاوصیاء اضافه کرد: همانند پروژه تقاطع غیرهمسطح امام رضا (ع) که به قرارگاه خاتم الانبیاء سپرده شد و کار با سرعت در حال پیشرفت است، می‌توان پروژه‌هایی از این دست را نیز به قرارگاه خاتم الاوصیاء به عنوان شریک مناسب و اجرایی سپرد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.