رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: نهادینه کردن فرهنگ تعاونی در روستاها و مناطقی که قابلیت بیشتری در این حوزه دارند می‌تواند اهمیت بسیاری در توسعه فعالیت‌های تعاونی‌ها منطبق با مبانی دینی داشته باشد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ناطق معین‌الدین اظهار کرد: نهادینه کردن فرهنگ تعاونی در جامعه به خصوص روستاها و مناطقی که قابلیت بیشتری در این حوزه دارند می‌تواند اهمیت بسیاری در راستای توسعه فعالیت‌های تعاونی‌ها منطبق با مبانی دینی داشته باشد.
 
وی اضافه کرد: توسعه تعاونی‌های روستایی باید با بزرگداشت شخصیت و منزلت افرادی که در آن عضو هستند، صورت گیرد تا ضمن توسعه فعالیت‌های اقتصادی گوناگون زمینه ارتقای مبانی اخلاقی نیز محقق شود.
 
رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین تصریح کرد: توجه به عدالت اجتماعی در فعالیت تعاونی‌ها، بهبود کیفیت رفاه اعضای تعاونی، انجام اقدامات لازم به منظور جذب افراد بیشتر برای عضویت در تعاونی به همراه خانواده‌های روستاییان ساکن در مناطق محروم و دورافتاده استان قزوین اهمیت بسیاری دارد.
 
معین‌الدین خاطرنشان کرد: فعالیت تعاونی‌ها کمبودها و مشکلاتی نیز دارد که برخی از آن‌ها در سطح کلان و بخشی دیگر باید از سوی مسئولان محلی و مدیران تعاونی‌ها حل شود.
 
وی ادامه داد: مسئولان تعاونی‌ها لازم است معاملات خود را از طریق شبکه راه‌اندازی شده برای تعاونی‌ها دنبال کنند، زیرا موجب کاهش مشکلات آن‌ها و انجام سریع‌تر امور می‌شود.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: تعاونی ، روستاها ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.