رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: مدعیان و شاکیان پرونده تجاوز به عنف در این استان فقط یک مرد و زن هستند.

به گزارش شاکیان پرونده تجاوز به عنف در قزوین یک مرد و زن هستند/ موارد مطرح شده در سایت های خبری و شبکه های اجتماعی کذب است.گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، جمال انصاری گفت: این موضوع به یک ماه قبل در منطقه تفریحی زرشک وکامان در شمال شهر قزوین برمی گردد و شاکیان این پرونده یک زن و مرد هستند.
 
به گفته وی ادعاهایی که دراین پرونده مطرح شده، آدم ربایی، تجاوز به عنف، سرقت گوشی همراه و ضرب و جرح است.
 
انصاری افزود: تعداد متهمان این پرونده 5 تا 6 نفر هستند و در حال حاضر 4 نفر از آنان در بازداشت موقت به سر می برند.
 
رئیس کل دادگستری استان قزوین تاکید کرد: بخش مربوط به تجاوز به عنف این پرونده که خبرهای متفاوت و غیر واقعی از آن منتشر شده است ، در حال حاضر تفکیک شده و به طور جداگانه در شعبه یک دادگاه کیفری استان و با همین تعداد فرد بازداشت شده در مرحله تکمیل تحقیقات است.
 
انصاری گفت: سایر بخش های این پرونده هم که شامل آدم ربایی، ضرب و جرح ، تجاوز به عنف و سرقت گوشی همراه است، درحال حاضر در دادسرای عمومی انقلاب مرکز استان درحال تکمیل تحقیقات است.
 
رئیس کل دادگستری استان قزوین خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی ها و مسائل مرتبط با این موضوع که روزهای گذشته دربرخی از پایگاه های خبری و شبکه های مجازی مطرح شده است مورد تائید ما نیست.
 
انصاری افزود: چنانچه ادعاهای مطرح شده در موادی که عنوان شد بردادگاه احراز شود، با قاطعیت با افراد متعرض و متجری برخورد می شود.
 
وی مسلح بودن افراد دستگیر شده را رد کرد.
 
به گفته انصاری ، مواردی که در شبکه های اجتماعی، سایت ها و خبرگزاری های مطرح شده است ، به نظر می رسد بخشی از آن صرفا برای جذب مخاطب بوده و از این پس روابط عمومی دادگستری استان مرجع اطلاع رسانی دراین باره خواهد بود.
 
گفتنی است، دیروز وامروز خبری در شبکه های اجتماعی و سایتهای خبری منتشر شد که یک باند هشت نفره به تعدادی از زنان و دختران جوان که برای تفریح به منطقه زرشک و کامان در شمال قزوین رفته بودند تجاوز کرده اند.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: قزوین ، تجاوز ، مرد و زن ، شاکیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.