انتخابات شورای دانش‌آموزی استان بوشهر در یک ‎هزار و 365 آموزشگاه استان بوشهر به صورت الکترونیکی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر؛ ناصرکرمی صبح امروز در آغاز برگزاری انتخابات شورای دانش‌آموزی استان بوشهر در دبیرستان دخترانه حجاب بوشهر اظهار داشت: انتخابات شورای دانش‌آموزان زمینه آشنایی آنان در عرصه شرکت در سرنوشت خود فراهم می‎کند، به گونه‌ای که اکنون دانش‌آموزان به صورت گسترده در این انتخابات شرکت کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر شورای دانش‌آموزی را سبب افزایش اعتماد دانش‌آموزان دانست و خاطرنشان کرد: انتخابات شورای دانش‌آموزی سبب تجلیل شخصیت و عامل افزایش اعتماد به نفس در دانش‌آموزان و به عنوان یکی از از ارکان پنج‌گانه مدرسه می‌شود.

کرمی با بیان اینکه هجدهمین دوره انتخابات شورای دانش‌آموزی در یک‎هزار و 365 مدرسه استان بوشهر برگزار شده گفت: در این انتخابات دانش‌آموزان از پایه سوم ابتدایی به بالا شرکت می‌کنند که پیش‌بینی می‌شود 137 هزار نفر دانش‌آموز در انتخابات شوراهای دانش‌‌آموزی استان بوشهر شرکت کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات شوراهای دانش‌آموزی استان بوشهر الکترونیکی برگزار شده افزود: در این انتخابات 9 هزار و 500 منتخب به شوراهای دانش‌آموزی مدارس استان بوشهر راه می‌یابند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.