مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: امیدوارم هر دو تیم بازی جوانمردانه و زیبایی را در دربی از خود به اجرا بگذارند.

بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دربی 81 اظهار داشت: به طور کلی با توجه به بردی که تیم در مقابل تیم سپاهان کسب کرد، از همین رو بازیکنان می‌توانند با روحیه بهتری به مصاف تیم پرسپولیس بروند.
 
وی ادامه داد: در هر صورت دربی حساسیت‌های خاص خودش را دارد و به نظر من مهم‌ترین مسأله در این دیدار این است که هر دو تیم بازی شرفتمندانه زیبایی را به نمایش بگذارد.
 
وی افزود: تمام تلاش مجموعه استقلال این است که با آمادگی کامل در دربی ظاهر شود و تیم بتواند به آن چه که استحقاقش را دارد، برسد. به طور کلی هدف ما برد است اما همان طور که گفتم در ابتدا باید یک بازی جوانمردانه و به دور از تنش و حاشیه انجام دهیم تا هواداران نیز از تماشای بازی لذت ببرند.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال بیان کرد: در حال حاضر باید بگویم مجموعه استقلال سنگ تمام گذاشته و توانسته با بازی‌های خود در صدر جدول قرار بگیرند و تنها فکر اعضای تیم این است که بدون حاشیه استقلال را سربلند کند.
 
وی افزود: به طور حتم برای بازی دربی به استادیوم خواهم رفت تا از نزدیک نظاره‌گر این دیدار باشم و در صورت برد دربی پاداش ویژه‌ای را برای تیم در نظر خواهیم گرفت.
 
وی در خصوص حضور مجیدی در تمرین استقلال گفت: به طور حتم، حضور مجیدی می‌تواند باعث افزایش روحیه بازیکنان شود و این اتفاق می‌تواند خیلی مثمرثمر باشد و به طور کلی اگر تمامی پیشکسوتان استقلال نیز در تمرین حاضر شوند، قدم آن‌ها روی چشم و حضور آن‌ها می‌تواند باعث دلگرمی بازیکنان شود.
 
افشارزاده ادامه داد: از هواداران سرخابی می‌خواهم که با حضور در استادیوم تیم‌های خود را مورد تشویق قرار دهند تا از این رو بازیکنان هر دو تیم با روحیه بالایی در میدان ظاهر شوند.

وی در خصوص بحث کری خوانی گفت: به عنوان مدیر استقلال مخالف کری خواندن هستم و به اعتقاد من این کار اصلا در شأن ما نیست، کری خواندن یعنی چه؟ بهتر است بگویم که به هیچ عنوان اهل کری خواندن نیستم.

 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار