به گزارش
خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ورود برندهای اروپایی به بازار مواد غذایی، یکی از رهاوردهای دوران پسابرجام است که با ورود شرکتهای اروپایی، سرمایهگذاریها و تکنولوژیهای آنها می توان امیدوار بودکه ظرفیت خالی کارخانه های صنایع غذایی را پر کرد و این امر رونق بازار مواد غذایی و تعدیل قیمتها را به دنبال خواهد داشت.
کارشناسان معتقد هستند که همکاری و مشارکت با کشورهای اروپایی در زمینه صنایع غذایی، هم تولید داخلی را افزایش و هم مردم را که تمایل زیادی به مصرف مواد غذایی درجه یک دارند، زیاد میکند و این امر گردش چرخ اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.
لازم به ذکر است که باید در زمینه غلات، نانهای فرآوری شده، صنایع گوشتی فرآوری شده، انواع پاستا، محصولات لبنی، انواع آب میوه و مشتقات میوه، انواع بیسکویت و شکلات و ... با ورود سرمایهگذاری برندهای اروپایی، وضعیت تولید و صادرات این محصولات را بهبود بخشید تا افزایش صادرات را شاهد باشیم.
انتهای پیام/