عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی گفت: نحوه فروش نفت به افراد حقیقی باید تحت نظارت و کنترل کمیته‌ای ویژه‌ باشد و حساسیت‌های لازم و ضمانت‌های کافی برای دوام‌بخشی این امر صورت گیرد.

"ناصر سودانی" در گفت‌‎وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به فروش نفت به افراد حقیقی گفت: اگر فروش نفت به افراد حقیقی تحت نظارت کمیته‌ای خاص باشد و با ضمانت‌های کافی به بخش خصوصی واگذار شود، مشکلی در این زمینه پیش نخواهد آمد.

وی با بیان اینکه نحوه فروش نفت به افراد حقیقی باید تحت نظارت و کنترل کمیته‌ای ویژه‌ باشد، تاکید کرد: باید حساسیت‌های لازم و ضمانت‌های کافی برای دوام‌بخشی کنترل و نظارت بر این مسئله صورت گیرد تا شاهد تخلفات نفتی نباشیم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی با بیان اینکه فروش نفت به افراد، بار سنگینی که بر دوش دولت است را سبک می‌کند، اظهار داشت: با این اقدام ضریب اطمینان از فروش نفت بالا می‌رود و همچنین با تولید فرصت‌های شغلی، رقابت در بازار فروش افزایش می‌یابد.

سودانی در پاسخ به سوالی مبنی بر نقش توسعه صنعت پتروشیمی بر اقتصاد کشور، تصریح کرد: پتروشیمی صنعت مادر است که می‌تواند روی صنایع دیگر اثرگذار باشد. اگر صنعت پتروشیمی به توسعه برسد، می‌تواند تا حدودی تمام صنایع دیگر را با خود همراه کند و توسعه را به ابعاد دیگر صنایع تزریق کند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار