فرمانده انتظامي شهرستان "کازرون"استان فارس از آمادگي پليس آن شهرستان براي برگزاري یادواره تجليل از خانواده بازنشستگان پرکشیده نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پايگاه خبري پليس، یادواره تجلیل از خانواده های بازنشستگان پرکشیده ناجا شهرستان های کازرون، ممسنی، فراشبند و رستم قرار است در 25آبان ماه امسال در شهرستان کازرون برگزار شود.
در اين خصوص جلسه ای به منظور آمادگی برای این یادواره با حضور فرماندهان انتظامی شهرستان هایي كه اين يادوره در آنجا برگزار مي شود، در سالن اجتماعات فرماندهی انتظامی شهرستان كازرون برگزار شد.

فرمانده انتظامي شهرستان "کازرون" گفت: بازنشستگان گنجينه ها و سرمايه هاي ناجا هستند چرا که ما هرچه داريم از پيشکسوتان است.
سرهنگ "مهرداد مشوّق"  تجليل از بازنشستگان را احترام به ارزش‌هاي انساني و اخلاقي دانست و اظهار كرد: بازنشستگان الگوي استقامت و اقتدار شاغلان در نيروي انتظامي هستند. 

وي اظهار کرد: شهرستان کازرون آمادگی دارد تا با کمک شما یادواره ای در خور شأن خانواده بازنشستگان سفر کرده برگزار کند و در این راستا امیدواریم که با همکاری یکدیگر این مهم تحقق یابد.
در این جلسه فرمانده انتظامی شهرستان کازرون و نماینده کانون بازنشستگان ناجا، مستقر در کازرون، به ترتیب به عنوان رئیس و دبیر یادواره انتخاب شدند و مقرر شد اقدامات مربوط به بازنشستگان هر شهرستان با هماهنگی آنها انجام شود.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.