زنگ آغاز سوپرلیگ بسکتبال ایران امروز با برگزاری پنج دیدار نواخته شد و شکست خانگی تیم‌های پتروشیمی بندرامام و نیروی زمینی از حوادث مهم این هفته بود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته نخست  بیست وپنجمین دوره رقابتهای لیگ برتر مردان با انجام  5مسابقه به پایان رسید و در مهمترین بازیها، دانشگاه آزاد اسلامی تهران موفق شد 87بر54 پالایش نفت آبادان را از پیش رو بردارد.

در گرگان و در حضور تماشاگران علاقه مند این شهر ، شاگردان رحتمی و تیم شیمیدر موفق شدند با بازیکنانی نظیر سجاد مشایخی و اوشین ساهاکیان بر میزبان خود شهرداری گرگان  با حساب 78بر62 غلبه کند.

در تالار بسکتبال آزادی تهران و در حضور مدیران باشگاه نیروی  زمینی از جمله امیر سرتیپ ولیوند رئیس هیات بسکتبال نیروهای مسلح و سرهنگ حسن پور مدیر  تربیت بدنی باشگاه ،  این تیم مقابل شهرداری  تبریز بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و علی رغم اینکه نیمه نخست 32بر32 مساوی تمام شد در نهایت شهرداری تبریز و شاگران افرادی موفق شدند با پرتاب‌های خوب کرم احمدیان بازی را با حساب 67بر63 به سود خود تمام کنند.  

در بازی‌های دیگر هم ثامن مشهد دست به کار بزرگی زد و تیم پتروشیمی بندر امام  را با نتیجه 90بر86  شکست داد.

آخرین بازی هم بین تیمهای شهرداری اراک و آینده سازان میهن اصفهان برگزار شد  که تیم شهرداری اراک حریفش را با نتیجه 68بر 60مغلوب کرد . نتایج کامل هفته نخست سوپرلیگ به این شرح است :
 
دانشگاه آزاد اسلامی تهران  87                   پالایش نفت آبادان                          54
شهرداری گرگان                   62                   شیمیدر تهران                                  78
شهرداری اراک                     68                   آینده سازان میهن اصفهان               60          
پتروشیمی بندر امام           86                   ثامن مشهد                                      90
نیروی زمینی تهران             63                   شهرداری تبریز                  67  

انتهای پیام/

       
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار