سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: شفاف سازی استخدام‌ها در دستگاه‌هایی که تابع قوانین استخدامی کشور یا مشمول بند 5 قانون مدیریت خدمات کشوری هستند به صورت طرح در مجلس مطرح شده است.

شفاف سازی نمرات آزمون های استخدامی به زودی در دستور مجلس قرار می‌گیردعباس قائید رحمت عضو هیئت رئیسه و سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: شفاف سازی استخدام در دستگاه‌هایی که تابع قوانین استخدامی کشور یا مشمول بند 5 قانون مدیریت خدمات کشوری هستند در مجلس به صورت طرح مطرح شده است.

وی در ادامه گفت: کمیسیون اجتماعی در حالی بررسی این طرح است و نحوه برگزاری آزمون، امتحان کتبی، شکل نمرات، مصاحبه‌ها و آخرین وضعیت پذیرفته شدگان به گونه ای باید باشد که افراد از وضعیت خود در آزمون مطلع شوند که در حال حاضر به این صورت نیست.

قائید رحمت بیان کرد: بسیاری از دستگاه‌ها وضعیت قبل فرد شرکت کننده در آزمون را اعلام نمی‌کنند و فرد نمی‌داند که چگونه نمره لازم برای شرکت در آزمون را کسب نکرده است و این طرح به شفاف سازی آزمون کمک می‌کند.

وی افزود: امیدواریم هفته‌های آینده طرح شفاف سازی نمرات آزمون‌های استخدامی در دستور مجلس قرار گیرد زیرا که این طرح پیشنهادات در کمیته‌ها داشت که در حال حاضر دوباره به کمیسیون برای بررسی باز می‌گردد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار