عضو کمیسیون سلامت محیط زیست شورای شهر گفت: ایستگاه‌های خط 3 مترو که راه اندازی شده با کمبود‌هایی از جمله دو دستگاه تهویه هوا و یک پست برق مواجه است که در خواست دادیم این موضوع رسیدگی شود.

حقانی: ایستگاه‌های خط 3 مترو امکانات لازم را نداردبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد حقانی عضو کمیسیون سلامت محیط زیست شورای شهر با انتقاد از تصمیم نماینده مجلس اظهار کرد: این تصمیم عجولانه و غیر کارشناسی است و به سمت عقب حرکت می‌کنیم.

وی در تذکر پیش از دستور با اشاره به اینکه در پنج تا شش سال قبل در شورای سوم ساماندهی قنات تهران  مطرح شده بود، گفت:این طرح در شبکه آب خام در اولویت قرار نگرفت که این امر با توجه به طرح و کاهش آب زیرزمینی تهران باید مورد توجه قرار بگیرد.

عضو کمیسیون سلامت محیط زیست شورای شهر در ادامه با بیان اینکه جلسات مختلفی با کمیته عمران و همکارانی در شهرداری داشتیم تأکید کرد: مقرر شد که با هماهنگی سازمان آب منطقه و شرکت آب و فاضلاب گزارش را پانزده روزه ارائه دهند که متاسفانه پس از سه ماه هنوز دریافت نکرده‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به راه اندازی خط سه مترو بیان کرد: ایستگاه‌هایی در خط سه مترو تهران راه اندازی شده که کمال تشکر را از دست اندرکاران دارم اما با نقصان‌هایی روبه رو است که از جمله آنها  به جای سه دستگاه تهویه یک دستگاه نصب شده و به جای دو پست برق یک عدد جای گذاری شده که از شهرداری تهران درخواست دارم نسبت به تکمیل این ایستگاه‌ها اقدام کند.

حقانی در ادامه با ارائه تذکری درباره سفید بالک‌ها گفت: کاهش بارندگی و عدم سم پاشی به موقع موجب ایجاد سفید بالک‌ها شده که اگر شهرداری تهران برای سایر آفات سم پاشی به موقع داشت با مشکل سفید بالک‌ها مواجه نمی‌شدیم.

وی افزود: شهرداری منطقه 9 با سم پاشی ارگانیک کار موفقیت آمیزی را در این زمینه انجام داده است که قابل تقدیر است.

عضو پارلمان شهری تأکید کرد: این برچسب‌های زرد نیز مشکل سفید بالک‌ها را برطرف نمی‌کرد و بررسی آفات و نحوه مقابله با آن از وظایف شهرداری است که باید به آن رسیدگی کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۱ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
چرا مثلا میشه توضیح کامل بدید
آخرین اخبار