معترضان مدافع حقوق سیاهپوستان با سردادن شعارهایی، سخنرانی نامزد پیشرو دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را قطع کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، معترضان مدافع حقوق سیاهپوستان روز جمعه  با سردادن شعار، سخنرانی هیلاری کلینتون، نامزد پیشرو دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را قطع کردند. 

سخنرانی کلینتون در دانشگاهی قدیمی در شهر آتلانتا آغاز شده بود که حدود 12 نفر با سر دادن مکرر شعار «زندگی سیاهپوستان  اهمیت دارد،» موجب قطع سخنرانی کلینتون شدند. 

کلینتون در پاسخ به این شعارها گفت: «بله، همین طور است، من قصد دارم سخنان زیادی در این باره بیان کنم.» 

سر دادن این شعارها در حالی ادامه یافت که کلینتون تلاش می کرد با سخنرانی با صدای بسیار بلند موجب توقف شعارهای آنان شود. حاضرین در مراسم نیز با سر دادن شعار «هیلاری، هیلاری» و «بگذارید او صحبت کند» سعی کردند موجب توقف اقدام این گروه معترض کوچک شوند. 

کلینتون خطاب به جمعیت گفت: « می خواهم به برخی نکات مهم بپردازم که به شما ثابت می کند زندگی سیاهپوستان برای ما اهمیت دارد و باید قاطعانه تر در این خصوص عمل کنیم.»

جان لویس، از  اعضای کنگره آمریکا سعی کرد معترضان را متقاعد کند دیگر شعار ندهند. سپس وی و کاسیم رید، شهردار آتلانتا برای اعلام همبستگی با کلینتون کنار وی ایستادند. 

کلینتون در این سخنرانی که در دانشگاه کلارک آتلانتا ایراد شد، خواستار تغییراتی در نظام قضایی آمریکا شد.


انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار