مسئول فلسطینی: سیاست اسرائیل از آغاز مبتنی بر جنایت بوده است

«ابوعماد رامز مصطفی» سیاست رژیم صهیونیستی را از آغاز بر پایه کشتار، ایجاد رعب و جنایت در حق ملت فلسطین دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، ابوعماد رامز مصطفی مسئول جبهه خلق برای آزادی فلسطین در بیروت گفت: نسل کشی فلسطینیان از سوی صهیونیست ها چیز جدیدی نیست بلکه ادامه همان سیاستی است که از آغاز تاسیس در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: تا زمانی که تعرض به حقوق فلسطینیان و توهین به قدس و مسجد الاقصی وجود داشته باشد مبارزه با صهیونیست ها نیز ادامه دارد و اسراییل و حامیان منطقه ای و جهانی آن بدانند که نخواهند توانست ملت فلسطین را تسلیم خواسته های خود کنند و از مسیری که در پیش گرفته است منحرف کنند.

این مقام فلسطینی تاکید کرد: جان کری وزیر امور خارجه آمریکا همین چند روز قبل برای نجات اسراییل از مخمصه کنونی به فلسطین اشغالی سفر کرد. تا زمانی که سیاست های نژادپرستانه و تبعیض آمیز اسراییلی ها ادامه دارد فلسطینیان نیز در میدان حضور دارند و عرصه را خالی نمی گذارند. طرف فلسطینی از هیچ اقدامی برای مبارزه با اسراییلی ها دریغ نمی ورزد. فلسطینیان با استفاده از سنگ؛ چاقو ، زیر گرفتن با خودرو و عملیات شهادت طلبانه عرصه را بر اسراییلی ها تنگ کرده اند.

به گفته وی زمانی که از ملت فلسطین سوال می شود انتفاضه و قیام مردمی جدید تا کجا و چه زمانی ادامه می یابد پاسخ می دهد تا زمان محقق شدن همه اهداف و آرمان فلسطین. درخواست همه ملت فلسطین متحد شدن فلسطینیان و همه گروه ها و احزاب فلسطینی در مبارزه با اسراییل است.

رامز مصطفی یادآور شد: بیروت پایتخت لبنان چند روزی است که عرصه تحرکات سیاسی است. تعدادی از رهبران بلندپایه وابسته به گروه های مختلف دیدارهایی داشته اند و محور مذاکرات آنان در این نشست ها متحد شدن در شرایط کنونی در برابر تجاوزگری و زیاده خواهی اسراییل است. این که فرماندهی و رهبری متحد فلسطینی تشکیل و اهداف انتفاضه مشخص شود. این که انتفاضه در خدمت همه ملت فلسطین باشد.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار