سرمربی تیم والیبال جواهری گنبد گفت: در تلاش هستین روند خوب خود در مسابقات لیگ را حفظ کنیم.

عظیم جزیده در گفتگو با به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص دیدار این هفته تیمش مقابل گوهر کویر زاهدان که در گنبد برگزار می‌شود، گفت: هرچند تیم زاهدان در این دو هفته نتایج خوبی کسب نکرده است اما این دلیل نخواهد شد ما با تمام توان به میدان برویم. همه تیم‌ها ممکن است خطرساز شوند و از آنجایی که تیم من به دنبال حفظ روند خوب خود است در این دیدار هم همه تلاش خود را خواهد کرد. 

جزیده با اشاره به این مطلب که تیم جواهری در خانه بهتر می‌تواند نتیجه بگیرد،‌ گفت: حضور تماشاگران پرشور گنبدی وزنه روحی مهمی برای تیم من محسوب می‌شود. باید اعتراف کنم که کار تیم ما در گنبد راحت‌‌تر از بازی‌های خارج از خانه است و از این فرصت استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم والیبال جواهری گنبد درباره دیدار تیمش مقابل سایپا در چارچوب هفته دوم لیگ برتر والیبال و تحمل شکست 3 بر 2 در این دیدار گفت: شرایط بازی در دو ست نخست آن مسابقه برای ما بسیار خوب پیش رفت. بازیکنانم در دو ست اول خیلی خوب،‌هماهنگ و کم اشتباه کار کردند و حریف را به راحتی ضمن تحت فشار قرار دادن، شکست دادند.

وی در ادامه اضافه کرد: بازیکنان من بسیار جوان هستند و این جوانی در شرایط حساس به ضرر تیم ماست زیرا بازیکنان به دلیل شرایط سنی که دارند زود از نظر روحی تغییر می‌‌کنند کمتر می‌توانند مسائل روانی یک مسابقه را مدیریت کنند. برای همین در ست‌های بعدی نتوانستیم بازی را به خوبی مدیریت کنیم.

جزیده با اشاره به بیماری برخی از بازیکنانش گفت: متاسفانه دو سه  بازیکن اصلی تیم من در ددیار با سایپا سرماخورده بودند و به سختی به این دیدار رسیدند. هرچد نباید باخت را توجیه کرد اما به هر حال این شرایط در تیم من حاکم بود و نمی‌توان آن را نادیده گرفت. تیم من در ست‌های پایانی به خصوص در ست پنجم از نظر بدنی کم آورد.

وی افزود: در مجموع دو مسابقه‌ای که برگزار کردیم از عملکرد تیم رضایت دارم و معتقدم آن‌ها با تمام توان خود و غیرتی کار می‌کنند. نباید فراموش کرد که این تیم دیر بسته شد و زمان زیادی برای هماهنگی بالا و برنامه‌ریزی روی مسائل فنی نداشت.

جزیده با بیان این مطلب که هدف تیم جواهری گنبد در این فصل مسابقات تنها شرکت در مسابقات لیگ است،‌گفت: تیم جواهری نسبت به فصل قبل مسابقات جوانگرایی بیشتری کرده است و 90 درصد تیم را بازیکنان بومی تشکیل می‌دهند. با این اوصاف نمی‌توان چندان امیدوار به کسب نتیجه‌ای عالی در این مسابقات بود آن هم با وجود تیم‌هایی که سرمایه‌گذاری میلیاردی کردند و ستاره‌های متعددی در تیم‌هایشان دارند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار