مدير فنی باشگاه گوهر كوير زاهدان گفت اگر استانداری به وعده‌هايش عمل كند، هدف ما تلاش براي باقی ماندن در مسابقات ليگ است.

عبدالنبی شه‌بخش در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط و وضعیت فعلی تیم والیبال گوهر كویر زاهدان گفت: اسپانسر ما از ابتدا اعلام كرده بود كه تنها امتیازش را در اختیار تیم والیبال استان قرار می‌دهد و همین امر سبب شده برای پرداخت هزینه‌های حضور تیم در لیگ برتر با مشكلاتی مواجه شویم.

مدیرفنی تیم گوهر كویر زاهدان افزود: در چند روز اخیر قول‌هایی از سوی استانداری داده شده است كه البته هنوز این قول‌ها عملی نشده اما طی آخرین صحبتی كه با مسئولان استانداری داشتیم مقرر شده هر چه زودتر بودجه‌ای برای ادامه حضور تیم در لیگ اختصاص داده شود.

شه‌بخش با بیان این مطلب كه از ابتدا قوانین فدراسیون این اجازه را نمی‌داد كه یك تیم با نام هیات والیبال یك استان وارد مسابقات شود،‌خاطرنشان كرد: مشكلات اداری این موضوع سبب شد شركت گوهر كویر زاهدان امتیاز حضور نماینده استان سیستان و بلوچستان را در اختیار ما قراردهد اما برای هزینه‌های بعدی تیم مسئولیتی ندارد.

وی با بیان این‌كه ورزش در استان سیستان و بلوچستان هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده است،‌گفت: این موضوع باید رفته رفته فرهنگسازی شود. هرچند والیبال از ورزش‌های محبوب استان ماست و در مسابقات تماشاگران استقبال خوبی از مسابقات می‌كنند. حتی سال قبل به دلیل ازدحام جمعیت در برخی مسابقات برخی تماشاگران نتوانستند در سالن حضور پیدا كنند.

مدیرفنی تیم گوهر كویر تصریح كرد: تمام تلاش ما این است كه تیم را در لیگ باقی نگه داریم. قبول دارم كه مشكلات متعددی در تیم حاكم است اما اطمینان دارم استانداری اجازه نخواهد داد تیم از لیگ كناره‌گیری كند. امیدوارم بودجه‌ای كه درباره آن صحبت شده‌ است همین امروز و فردا به باشگاه تزریق شود تا روند بهتری در لیگ داشته باشیم.

وی درباره نتایج تیم گوهر كویر زاهدان تا پایان هفته چهارم گفت: متاسفانه هر چهار بازی خود را با شكست پشت سر گذاشته‌ایم. به هر حال باید بپذیریم كه توان و پتانسیل تیم ما در قیاس با باقی تیم‌های لیگ برتر بسیار در سطح پایینی قرار دارد هدف ما این است كه در لیگ باقی بمانیم تا رفته رفته بتوانیم جایگاه والیبال را در استان را بهتر و بهتر كنیم.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار