نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال فردا با رویارویی 12 تیم استارت می خورد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال فردا ساعت 16در حالی برگزار می شود که عدم حضور تیم کاشی نیلو در قم برای رویارویی با یاسین پیشرو باعث شده تاشاهد رقابت 12 تیم باشیم همچنین کناره گیری نماینده اصفهان، پیش زمینه ایی برای تغییرات در لیگ ایجاد کند. با این اوصاف در هفته چهاردهم رقابت دو تیم یاسین پیشرو و کاشی نیلو انجام نمی شود.البته با این تصمیم مسوولان کاشی نیلو باید منتظر قرعه استراحت در لیگ باشیم.

مقاومت البرز_ گیتی پسند
سربازان کرجی، گیتی پسند را به امید رسیدن به نتیجه ای مانند نیم فصل نخست و گرفتن امتیاز کامل بازی میزبانی می کنند البته تمرینات مقاومت و اضافه شدن شفیعی بازیکن ملی پوش فوتسال به این تیم، امید فلاح زاده را برای برد پررنگ می کند اما در سوی دیگر میدان مسوولان گیتی پسند که از باخت های خانگی ناراضی بودند و به همین دلیل در نیم فصل با برکناری خوراکچی و جذب لک به عنوان سرمربی دست به تغییر بزرگی زدند، با هدف کسب امتیاز کامل تیم را راهی کرج کردند.

 لک که در نیم فصل نخست میثاق را پس از سالها به تیمی تاکتیکی تبدیل کرده و امتیازات با ارزشی را جذب کرده بود، در این موقعیت از تجربه حضور خود در گیتی پسند استفاده می کند تا امتیاز های با ارزش باقی رقابت ها را از آن خود کند.

باید دید در این بازی تغییر بزرگ در گیتی پسند که باعث شد تمرینات تیم کمی دیرتر آغاز شود، کارساز می شود یا جذب بازیکنی ملی پوش و تمرین های منظم مقاومت بار دیگر امتیاز را از آن سربازان کرجی می کند.

دبیری تبریز_ شهروندساری
روریارویی دو تیم دبیری و شهروند ساری در نیم فصل نخست به برد پرگل نماینده تبریز انجامید تا ساروی ها با دیدی انتقامی به این دیدار نگاه کنند اما با وجود اینکه اولین رقابت در نیم فصل برگزار می شود، آمار مصدومان و محرومان دو تیم بالاست و بازیکنان تاثیرگذاری به جنگ کسب امتیاز در دیدار تبریز نرسیدند.

 از تیم شهروند ساری منتظر، کرد، بلباسی و رسولی و از دبیری دی کاروالیو، فخیم ، جعفری به دلیل مصدومیت و محرومیت تیم هایشان را همراهی نمی کنند البته جذب پیکاپیو بازیکن برزیلی در ازای از دست دادن وزیرزاده و شفیعی در دبیری و جذب رضا پور توسط شهروند از فعالیت دو تیم در مهلت نقل و انتقالات بود.

ابطحی با توجه به تغییرات به وجود آمده در لیگ باید تمام تلاش خود را برای جبران و رسیدن به جایگاهی امن به کارگیرد اما دبیری که در نیم فصل دوم نیم نگاهی به صدر جدول دارد رقیب آسانی برای ساروی ها نخواهد بود.
 
میثاق تهران_ شهید منصوری قرچک
میثاق باخوراکچی سرمربی قدیمی خود رقابت های نیم فصل را آغاز می کند، خلیلی با وجود اخراج این مربی از گیتی پسند به یاد روزهای خوب تیمش با خوراکچی، به وی فرصت عرض اندام دوباره داد تا ببینیم در ادامه رقابت ها میثاق قادر به ادامه روند خوب خود در نیم فصل نخست می شود یا نه؟

در همین راستا میثاق با جذب رضاپور به عنوان بازیکن جدید به مصاف منصوری که با جذب قرضی نصیری نیا یک خرید نصف و نیمه داشت، میرود تا این بار خوراکچی بتواند در زمین خود حریف را مغلوب کند و به 3 امتیاز ارزشمند برسد.اما قرچکی ها برای گرفتن انتقام باخت از لک این بار برای شکست خوراکچی لشگر کشی می کنند.

کری خوانی های نا محسوس مسوولان قرچکی با خوراکچی باعث افزایش جذابیت های بازی می شود.

تاسیسات دریایی_ مس سونگون
قهرمان نیم فصل نخست در خانه مس سونگون را میزبانی می کند.تاسیسات دریایی و مس سونگون که جز مدعی های لیگ به حساب می ایند و در تمام 13 هفته با نتایج قابل قبول یکی صدرنشین و دیگری بالانشین جدول بودند، در ابتدای لیگ با توجه به برنامه های حرفه ای و توانایی مالی مهره های مورد نظر خود را جذب کردند تا در نیم فصل در لیست تیم های بیکار نقل و انتقالات قرار بگیرند.

دو تیم شاید در این هفته نیز شرایط برابری داشته باشند زیرا مس با نبود جابری و حسین زاده به میدان می رود و تاسیسات دریایی نیز در تمام مدت تعطیلات به دلیل حضور بازیکنانش در تیم ملی با نفرات کمی تمرینات را برگزار کرد.

باید دید مس در این شرایط قادر به جبران باخت نیم فصل نخست است یا یاران شمسایی باز هم برای نمایش اقتدار یکی از مدعیان لیگ را به زانو در می آورند.

البته از حساسیت این دیدار نباید چشم پوشی کرد زیرا در صورت لغزش دریاییها مس برای نخستین بار جایگاه یاران شمسایی را می گیرد و صدرنشین می شود.

شرکت حفاری اهواز_ آذرخش بندرعباس
جنوبی های لیگ برتر فوتسال هم در لیست بیکارهای نقل و انتقالات قرار دارند با این فرق که هر دو تیم خواستار جذب بازیکن بودند اما آذرخش که تکلیفش برای ماندن در لیگ در دقیقه 90 مشخص شد تپانایی جذب بازیکن نداشت و حفاری هم در مذاکرات به نتیجه نرسید تا با همان ترکیب نیم فصل به رقابت ها ادامه دهند.

با نگاهی به وضعیت دو تیم، برد آذرخش با تمام حواشی و تنها 5 جلسه تمرین بدنسازی برابر تیم حسن زاده بعید به نظر می رسد اما افت و خیز حفاری و ذات غیرقابل پیش بینی فوتسال شانس بندری ها را به صفر نمی رساند.
 
فرش آرا مشهد _ فردوسی مشهد
دربی مشهد باز هم جذابیت رقابت های هفته اول را افزایش میدهد .
فرش آرا در زمین خود تفکر پیروزی دوباره دارد اما فردوسی دومین نماینده مشهد در لیگ برتر که با ناز و قهر و اگر و اما در لیگ ماندنی شد نیز خود را برای گرفتن انتقام آماده کرده است.

جذب مجید رضایی به فرش آرا آنقدر کمرنگ جلوه کرد که میتوان آن را با عدم فعالیت فردوسی در نقل و انتقالات برابر دانست البته نباید از این مورد چشم پوشی کرد که قول مسوولان فردوسی به فرش ارا برای آزاد کردن خیام عملی نشد تا هر دو تیم با شرایطی مشابه به نیم فصل نخست بار دیگر به مصاف هم بروند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار