مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب مشهد یک اتفاق بسیار ارزشمند است که باید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد،سیدسعید سرابی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد،افزود: با توجه به شرایط خاصی که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل کمبود منابع مالی وجود دارد بسیاری از استانها امسال نمایشگاه کتاب را برگزار نکردند.

وی گفت: مسئولان عالی رتبه وزارت ارشاد برگزاری نمایشگاه در خراسان رضوی را به این استان واگذار کرده بودند بر همین اساس با همت جمعی تصمیم گرفته شد امسال نیز با وجود تمام مشکلات مالی نمایشگاه کتاب برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی حضور مجموعه ها و ارگانهای مختلف در نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد را یکی از ویژگیهای این دوره بیان کرد و افزود: افزایش 20 درصدی بن خرید کتاب، حضور شخصیت‌های برجسته کشوری در مراسم گشایش نمایشگاه و همراهی نهادهای مختلف از ویژگیهای این دوره از نمایشگاه کتاب مشهد است.

وی گفت:با توجه به اتفاقاتی که در بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال رقم خوردن است قطعا سال آینده نمایشگاه کتاب با ظرفیت بسیار عظیم و رویکرد ویژه در حوزه مشهد 2017 دایر خواهد شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.