"عقاید آدولف هیتلر در بین ایرانیان نیز دیده می‌شود و احتمال دارد ایران با تبدیل شدن به قدرت هسته‌ای اسراییل را با یک بمب هسته‌ای ناقابل از روی صفحه روزگار محو کند!"

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه واشنگتن پست (washingtonpost) در مقاله‌ای مفصل به قلم جورج ویل دلایل مختلف و البته موهومی را به هم بافت تا خوانندگان را مجاب سازد که ایران بعد از توافق، هولوکاست هسته‌ای علیه صهیونیست‌های بی‌نوا و فلک‌زده به راه می‌اندازد!
 
 
این روزنامه با تکرار ادعای نخ‌نما شده هولوکاست یهودیان در جنگ جهانی دوم به دست هیتلر دیوانه مدعی شد که عقاید آدولف در بین ایرانیان نیز دیده می‌شود و احتمال دارد ایران با تبدیل شدن به قدرت هسته‌ای اسراییل را با یک بمب هسته‌ای ناقابل از روی صفحه روزگار محو کند!
 
 
در ابتدای این یادداشت با اشاره به کتاب جدید تیموتی اسنایدر با عنوان "زمین سیاه: هولوکاست بعنوان یک تاریخ و هشدار" آمده است که اسنایدر به نتانیاهو و نتانیاهو به اسنایدر مدیون است و دلیل ادعای خود را اینگونه بیان می‌کند: "نتانیاهو کتاب او را مشهور کرد و او نیز با کتاب خود این سوال را به عنوان بهانه‌ای به دست نتانیاهو داد که عقاید ضد صهیونیستی هیتلر در دولت ایران نیز وجود داشته و منجر به نسل کشی خواهد شد!"
 
 
واشنگتن پست با مطرح کردن این سوال که بعد از تبدیل شدن ایران به یک قدرت هسته‌ای، می‌توان از عزم این کشور برای نابودی اسراییل جلوگیری کرد یا نه؛ درباره تاریخچه جعلی رخ‌دادن حادثه هولوکاست داستان‌سرایی کرده و با شبیه کردن ایران و آلمان نازی به یاوه گویی خود ادامه می‌دهد: "ریشه‌های هولوکاست در عقاید هیتلر، سخنرانی‌ها و کتاب نبرد من مخفی شده بود."
 
 
ایران، هولوکاست هسته‌ای در تل‌آویو به پا می‌کند!
 
 
جورج ویل در ادامه با اشاره به کتاب اسنایدر که در آن عقاید هیتلر به بدترین نحو معرفی شده و سپس یهودیان قربانی شده به دست وی بی‌نوا نشان داده شده‌اند؛ مدعی است: "در نظر بگیرید که تمایل ایران برای دستیابی به سلاح کشتار جمعی توسط موانع پوشالی مانند توافق هسته‌ای متوقف نشود و دولت ایران نیز آنچه را که درباره یهودیان و رژیم صهیونیستی می‌گوید، انجام دهد."
 
 
"حال موارد بالا را با هشدار اسنایدر در خصوص اینکه «اعتقادات، عواقب دارند» تلفیق کنید. اعتقادات ضد یهودی به شکل منحصر بفردی طولانی مدت و چندشکلی هستند؛ و می‌تواند مانند هیتلر، نشان دهنده یک ذهن ناتوان از محاسبه منافع ملی باشد!"
 
 
واشنگتن پست در پایان به خود جرات داد که از سوی رژیم کودک‌کش صهیونیست ایران را تهدید کند و مدعی شد: "از این رو یک دولت ضدیهودی می‌تواند در برابر منطق بازدارندگی غیرقابل نفوذ باشد. البته همه چیز از جمله اینکه اسراییل چه اقدامات نظامی باید برای امنیت خود نشان دهد، به ذات ضدیهودی ایران بستگی دارد."
 
 
در اینکه آدولف هیتلر یک وحشی، حیوان صفت، خونخوار و جنایت‌کار بالفطره بود که باعث شد 70 میلیون نفر در جنگ جهانی دوم جان خود را از دست بدهند؛ شکی نیست اما مقایسه و شبیه کردن ایرانیان به این غیرانسان جانی، ادا کردن کلماتی بزرگ‌تر از دهان واشنگتن پستی است که برای آزادی جاسوسش در ایران التماس می‌کند.
 
 

 برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.



منبع:جام نیوز
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۴
ایران نیازی به بمب اتم ندارید ! کافی است یک جرقه ( موشک) در لانه انکبوت بیندازیم . تا اسمشان از صحنه روزگار حذف گردد!
چند هزار پیامبر فقط برای هدایت یهود آمد . نتوانستند هدایتشان کنند از بس که لجوج و خیره سر بودند . خودشان این چند هزار پیامبر را برتری میدانند . ام اینقدر احمق هستند به نفهمی خودشان فکر نکرده اند!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۴
دوستان این آمار در حال بررسی کذبه * مشکل سایته
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۱:۱۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۴
یک ایراد نرم افزاری است که در حال رسیدگی میباشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۴
آزادی بیان
این تنها خواسته ی ماست
تمام 150 نظر رو منتظر کنید و اهداف رو هدایت نکنید
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۱:۰۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۴
خواننده گرامی نظرات در حال بررسی دچار یک ایراد نرم افزاری است که در حال بررسی میباشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۴
مرگ بر آمریکا
که بزرگترین دروغ دنیا رو برای اهداف خودش ساخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۴
هیتلر جانی و خونخوار بود یا روزلت که با بمب اتم مردم ژاپن رو تبخیر کرد ؟
هیتلر فقط با نظامی ها می جنگید