عضو هیأت عالی سرمایه گذاری شهرداری کاشان گفت:اجرای طرح‌های تفریحی تله کابین، دهکده سلامت، آکواریوم، بزرگترین چرخ و فلک ایران و سورتمه تفریحی نیازمند سرمایه‌گذار است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید محسن مصطفوی عضو هیأت عالی سرمایه گذاری شهرداری کاشان با بیان اینکه اجرای طرح‌های عمرانی تفریحی نیازمند سرمایه‌گذار است،عنوان کرد:کاشان از جذابیت‌های ویژه درآمدزا برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌داران برخوردار است.

وی افزود:تاسیس فرودگاه کاشان و وجود شبکه­ حمل و نقل ریلی، تنوع راه های ارتباطی این شهر به شهرهای همجوار و سایر نقاط ایران از مزایای ویژه و مطلوب موفقیت آمیز سرمایه گذاری برای این افراد است.

مشاور اقتصادی سرمایه گذاری شهرداری اظهار داشت: شهر کاشان با توجه به موقعیت استراتژیک شهر کاشان و قرار گرفتن این شهر در مسیر استان های تهران، قم و اصفهان دارای جذابیت ویژه‌ای برای سرمایه گذاری است.

مصطفوی با تاکید بر اینکه زیرساخت های قانونی سرمایه پذیری با تصویب شیوه نامه سرمایه گذاری شهرداری کاشان مهیا شده است،گفت:انتشار تبلیغات جامعی از این فرصت های سرمایه گذاری در شهر کاشان علاوه بر تحقق کلام مقام معظم رهبری در افزایش همدلی و همزبانی مردم و مسوولین با مساعدت و حمایت بخش خصوصی می تواند موجبات رشد و شکوفایی این شهر تاریخی و گردشگری را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه اقدام به معرفی فرصت های سرمایه‌گذاری شهرداری کاشان تاکنون به صورت موردی انجام شده است،خاطر نشان کرد: امکان این معرفی و شناسایی با تدوین کتاب فرصت های سرمایه گذاری کاشان افزایش می یابد و تحولات اساسی این حوزه در رشد و شکوفایی شهر، کسب درآمد پایدار و فاه و رضایت هر چه بیشتر شهروندان را رقم خواهم زد.  


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اینجا  کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.