همایش وحدت حوزه و دانشگاه برای فرهنگ سازی و مطالبه‌گری اقتصاد مقاومتی دوشنبه ۱۱ آبان‌ماه در دانشگاه قم با سخنرانی علی لاریجانی و رحمانی فضلی، برگزار می‎شود.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛همایش وحدت حوزه و دانشگاه  برای فرهنگ‌سازی و مطالبه‎ گری اقتصاد مقاومتی روز دوشنبه 11 آبان ماه از ساعت 8 صبح تا 12 در دانشگاه قم برگزار خواهد شد.
این مراسم با سخنرانی علی لاریجانی، رحمانی فضلی، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور، پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و نایب رئیس کمیته حمایت از کالای داخلی، شاپور محمدی معاون وزیر اقتصاد و استاندار و حجت‌الاسلام والمسلمین دیرباز برگزار می‌شود.

محمدزمان رستمی، رئیس دانشکده اقتصاد دانشگاه قم گفت: هدف از برگزاری همایش ایجاد وحدت وهمدلی میان دو قشر اثرگذار فرهنگی در کشور به نام حوزه و دانشگاه است.وی افزود: این دو قشر با وحدت، همدلی و تجاربی که سالهای سال در عرصه های علمی و فرهنگی و دینی دارند باید دست به دست هم دهند و در عرصه فرهنگ سازی و اقتصاد مقاومتی وارد عرصه کار شوند.

رییس دانشکده اقتصاد دانشگاه قم افزود: این برنامه چندمین برنامه ای است که در این زمینه برگزار می شود؛ در حوزه حضور داشته ایم و برنامه هایی برگزار شده است ولی در حال حاضر سعی داریم در بخش دانشگاهی نیز فعال باشیم؛ طلاب ما در ایام تبلیغی نیز فعالیت هایی در این زمینه داشته‌اند.

وی افزود: این همایش از سوی پایگاه بسیج تخصصی اقتصاد مقاومتی کشور با مشارکت دانشگاه‌های قم، دانشگاه صنعتی و دستگاه‌های اجرایی، دستگاه‌های اقتصادی، فعالان اقتصادی و مجموعه‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

ابوالفضل حجازی، دبیر فعالان اقتصادی استان نیز در ادامه این نشست گفت: این همایش درصدد است تا به دنبال ضعف مشکلات و قوانین از سوی تولید کنندگان استان را به گوش مسئولان برساند.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای حمایت از کالای داخلی است؛ یکی از مصرف کنندگان بزرگ کشور دولت است اگر دولت به سوی حمایت از کالای داخلی روی بیاورد مردم نیز به این سمت حرکت می‌کنند.



انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.