فراخوان نمایشگاه گروهی «چهره نقاش» با موضوع پرتره سلفی، پرتره هنرمندان و... منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نگارخانه اریک که تابستان امسال نمایشگاه گروهی با عنوان نقاش‌های کوچک برگزار کرده بود، چندی پیش فراخوان دومین نمایشگاه گروهی خود را منتشر کرد.

احمد کوچکیان، مدیر این گالری در خصوص هدف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد: بعد از برگزاری نمایشگاه نقاش‌های کوچک و معرفی تعداد زیادی از هنرمندان جوان ارزشی معاصر کشورمان به جامعه هنرِی، شاهد موفقیت و استقبال بی‌شاعبه در رسانه‌های ملی بودیم و بعد از آن تصمیم گرفتیم دومین نمایشگاه گروهی را با عنوان چهره نقاش برگزار کنیم و هدف از برپایی این نمایشگاه نیز معرفی هنرمندان جوان و یادآوری چهره هنرمند معاصر به جامعه هنری و حمایت معنوی از نقاشان معاصر نسل جوان است.  

وی در بخش دیگر درباره اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: معرفی هنرمندان جوان برپایه سبک و تکنیک به مخاطبین هنر نقاشی و ایجاد بستری مناسب برای توسعه و رشد اقتصادی هنر نقاش، باروری فرهنگی و هنری کشور، تعالی سازنده بین هنرمند و مخاطب و تشویق و ترغیب تکنیک‌های مختلف نقاشی در هنر‌های تجسمی از دیگر اهداف این مجموعه است؛ باشد که در تمامی حوزه‌های فوق گامی هرچند کوچک برداریم.

گفتنی است؛ موضوع آثار شامل سلف پرتره، پرتره شهید محله، پرتره اقوام و... است و هنرمندان می‌توانند تا 10 آذرماه در این نمایشگاه شرکت کنند.

همچنین 17 آذر تا 25‌ام این ماه، نمایشگاه چهره نقاش افتتاح می‌شود و پذیرای بازدید‌کنندگان خواهد بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار