به پیشنهاد کارگروه مدیریت کتابخانه‌های دانشگاهی، «جایزه پوری سلطانی» به کتابدار و کتابخانه نوآور داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اعطای «جایزه پوری سلطانی» برای کتابدار و کتابخانه نوآور در جلسه فوق العاده هیات مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران به پیشنهاد کارگروه مدیریت کتابخانه دانشگاهی مبنی بر اهدای جایزه ای به نوآوران حوزه علوم اطلاعات، به تصویب رسید.

براساس اعلام پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران به عنوان حامی برگزاری نخستین کنگره متخصصان علوم اطلاعات، این جایزه به سه نو آوری اجرا شده در یک کتابخانه اهدا می شود.

استاد پوری سلطانی متولد سال ۱۳۱۰ و از پایه گذاران علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی در کشور است. سلطانی جایزه ترویج علم ایران را از سوی انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران دریافت کرده است. وی پایه‌گذار مرکز ملی خدمات کتابداری است و سابقه عضویت در هیات علمی دانشگاه تهران را دارد و در حال حاضر عضو هیات علمی گروه کتابداری کتابخانه ملی ایران است.

در این جلسه که برای بررسی روند پیشرفت امور اجرایی «نخستین کنگره متخصصان علوم اطلاعات» برگزار شد، تمدید زمان ثبت نام در این کنگره به تصویب رسید.

صدور گواهی شرکت در کنگره متخصصان علوم اطلاعات برای افرادی که تا ۱۲ آبان ماه ثبت نام کرده باشند، در روز همایش میسر است و کسانی که بعد از این تاریخ ثبت نام کنند، گواهی شرکت خود را یک هفته پس از همایش و از طریق پست یا فکس دریافت خواهند کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار