سنندج؛

بهره برداری از مدرسه خیرساز ۱۲ کلاسه رسول اکرم(ص) در قروه

طی مراسمی و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی مدرسه خیرساز ۱۲ کلاسه رسول اکرم (ص) در شهرستان قروه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ این طرح آموزشی در شهرستان قروه با حضور مسئولان استانی از جمله مدیرکل آموزش و پرورش، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز، مسئولان شهرستانی و چند نفر از خیرین مدرسه ساز به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی به بهره برداری رسید.

این واحد آموزشی با ۱۲ کلاس درس موضوعی با ظرفیت ۲۵ نفر و نیز ۱۰ اتاق اداری با نام رسول اکرم(ص) توسط خیر نیکوکار حاج عزت اله خادمی در زمینی به مساحت هزار و ۴۸۳ مترمربع به بهره برداری رسید.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان اعتبار هزینه شده برای این طرح را ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ريال اهدایی خیر مدرسه ساز و ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ريال را نیز از محل اعتبارات دولتی تخریب و بازسازی مدارس اعلام کرد.

شهرام سعیدی گفت: مشارکت خیرخواهانه در تعلیم و تربیت گام مهمی در مسیر آموختن علم و دانش به فرزندان این آب و خاک است که باید مورد تقدیر قرار گیرد.

وی با اشاره به وجود فضای آموزشی مطلوب برای ترغیب دانش آموز به کسب علم و دانش، بیان کرد: مهمترین عامل برای دسترسی به علم و دانش در هر کشوری وجود فضای آموزشی مطلوب است و معلم زمانی می تواند داشته های علمی خود را به دانش آموز منتقل کند که در یک فضای مطلوب قرار بگیرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.