سنندج؛

حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) ازبیماران صعب‌العلاج در کردستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره( کردستان گفت: سه هزار بیمار صعب‌العلاج در استان از حمایت امداد بهره‌مند هستند که هزینه درمان آنها توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، قنبر موسی‌نژاد با بیان اینکه 100 درصد درآمد کمیته امداد صرف امور نیازمندان می‌شود و کمک‌های مردمی با توجه به نیت خود آنها هزینه می‌شود، گفت: در برخی موارد نیز کمک‌های مردمی با حضور خیرین در بین مددجویان توزیع می‌شود که این امر موجب ارتقای بیش از پیش سطح اعتماد مردمی به این نهاد شده است.

وی افزود: توجه به آموزش‌های مختلف در راستای ارتقای سطح مهارت‌های زندگی، آموزش‌های پیش از ازدواج از دیگر اولویت‌های این نهاد است که موجب شده کم‌ترین نرخ طلاق میان مددجویان زیرپوشش باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان با اشاره به پرداخت بیش از 4 هزار مورد وام اشتغالزایی در سال گذشته برای مددجویان زیرپوشش این نهاد بیان کرد: کمیته امداد و بانک‌ها در پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه اشتراک هدف دارند و مدیران بانکی در استان نگاه ویژه‌ای در بحث رفع مشکلات نیازمندان و توانمندسازی آنها دارند.

وی با تأکید بر تقویت ارتباط بین کمیته امداد و بانک‌های عامل در استان گفت: باید با این روش با ایجاد ساز و کارهای مناسب در راستای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بستر ترویج فرهنگ و سنت حسنه قرض‌الحسنه را در جامعه فراهم سازیم.

موسی‌نژاد یادآور شد: ایجاد ساز و کارهای مناسب در راستای ایجاد اشتغال‌ پایدار برای مددجویان از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد است و در راستای تحقق این مهم تلاش‌ و برنامه‌ریزی‌های هدفمندی در بدنه این نهاد صورت گرفته است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.