رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شهریار از برگزاری همایش تجلیل از برترین های این منطقه در حوزه های گوناگون علمی، اجتماعی و ورزشی در سال جاری ‌خبرداد.

برگزاری همایش تجلیل از برترین های شهریار در اولویت مدیریت شهریعلیرضا رضایت رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به لزوم تکریم و قدردانی از افراد برتر و ‌کارآمد درحوزه‌های گوناگون اظهار کرد:با توجه به اهمیت موضوع مقرر است با برگزاری ‌همایشی با شکوه از فعالان و برترین های عرصه های اجتماعی و ورزشی و فرهنگی و هنری علمی در شهریار تقدیر و قدردانی به عمل آید.

وی افزود: نباید از افرادی که در حوزه فعالیتی خود کارآمدی، قانون و مسئولیت پذیری را در اولویت خویش قرار می‌دهد بی تفاوت بود و به سادگی گذشت.

رضایت گفت: یکی از مؤلفه های سازنده در ایجاد انگیزه و فرهنگ سازی تشویق و تجلیل است و هدف برگزاری این همایش قدردانی از افرادی است که نظم، اخلاق و کارآمدی را سرلوحه فعالیت های خویش قرار دادند.

وی یادآور شد : به همت مدیریت شهری شهریار همایش مذکور در سال جاری برگزار می‌شود و در زمان مقتضی در خصوص جزئیات این مراسم اطلاع رسانی های هر چه بیشتری انجام خواهد شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار