عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: در مذاکرات مقابل زیاده‎خواهی‎های آمریکا ایستادیم و لذا برجام هیچ تاثیری در مواضع ضد استکباری ملت ایران ندارد.

ض"ابراهیم آقامحمدی" در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره 13 آبان‌ ماه که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفته است، گفت: این روز نماد دخالت آمریکا در سرنوشت مردم ایران و همچنین عکس‌العمل مردم کشورمان به دخالت‌های آمریکا است.

عضو کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: 13 آبان روزی است که عمال کاخ سفید در ایران،‌ مرجع جهان تشییع، حضرت امام خمینی (ره) را به جرم اینکه علیه دخالت‌های بی‌حد و حصر و نامشروع آمریکا در سرنوشت ملت ایران فریاد زده بود، دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه این روز همچنین یادآور قیام و فریاد دانش آموزان علیه استکبار است، گفت: امام خمینی از حقوق ملت دفاع کرد اما خادمان آمریکا وی را تبعید کردند و همین مسئله فریاد دانش‌ آموزان را در پی داشت.

آقا محمدی با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در این تاریخ شاهد تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان بودیم متذکر شد: 13 آبان نماد خروش امام و یارانش علیه دخالت‌های بیگانه است.

عضو کمیسیون امنیت ملی پیرامون تاثیر برجام در نحوه بزرگداشت روز 13 آبان تاکید کرد: ما در برجام به دنبال این بودیم که یکی از ظلم‌های  آمریکای مستکبر را از کشورمان کم کنیم و به معنای این نیست که ظلم آمریکا به پایان رسیده است.

وی افزود: در بحث برجام در برابر ظلم‌های بی حد و حصر آمریکا ایستادیم و لذا این قرارداد هیچ تاثیری در مواضع ضد استکباری ملت ایران ندارد.

عضو کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی خاطر نشان کرد: تا زمانی که حاکمیت آمریکا و تفکراتش به صورت اصولی تغییر نکند و از خوی استکباری خارج نشوند، قطعا فریاد مرگ بر آمریکا در روز 13 آبان نیز ادامه خواهد داشت.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار