ساری؛

۱۳ آبان سالروز مبارزه با استکبار جهانی

۱۳ آبان سالروز مبارزه با استکبار جهانی و نمادی از عزتمندی ملت ایران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به مناسبت ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی گفت: روز ۱۳ آبان تبلور ظلم‌ستیزی و عزت خواهی ملت ایران و لبیک به ندای «هل من ناصر ینصرنی» رهبر حسینی خود با فریاد کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار است تا آمادگی خود را برای ایجاد سدی مستحکم در برابر نفوذ دشمنان به‌ویژه آمریکا اعلام کنند.

حجت‌الاسلام شکریان افزود: روز ۱۳ آبان حامل پیام جهانی انقلاب اسلامی یعنی ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی و نشانه رفتن به مصداق عینی استکبار یعنی آمریکای جنایتکار است، استکبارستیزی ازآن‌جهت یک وظیفه و انسانی در دین مبین اسلام و هدایت قرآنی است که بهترین شیوه برای پیگیری صلح و امنیت جهان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، تظاهرات میلیونی ملت ایران در روز ۱۳ آبان را یادآوری جنایت‌های استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا دانست و یادآور شد: چه کسی می‌تواند منکر خباثت آمریکایی‌ها در منطقه باشد و تمام اختلافات و درگیرهای مختلف در کشورهای منطقه حاصل مداخله فتنه‌انگیز ایالات‌متحده امریکاست.

حجت‌الاسلام شکریان بابیان اینکه آمریکا دشمنی آشکار برای ملت ایران و مسلمانان جهان است، افزود: خصلت تجاوزگری و زیاده‌طلبی و سیاست‌های استکباری آمریکا همچون سال‌های گذشته پابرجاست و باید با عدم اطمینان و اعتماد به آمریکا بنگریم و مراقب باشیم که در برابر تجاوزگری آنان کوتاه نیاییم.

به گفته وی؛ مصداق بارز ظلم و استکبار در دوران فعلی دولت آمریکا است که طبق آیات قرآن باید عزتمندانه در مقابل ظالم بایستیم، وقتی دشمن نتوانست از طریق نظامی و سیاسی سلطه و نفوذ کند به تهاجم فرهنگی روی آورد و به‌شدت قصد دارد اعتقادات ملت ما را سست کند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران ۱۳ آبان را نمادی از عزتمندی ملت ایران و نشان دادن روحیه استکبارستیزی به جهانیان دانست و گفت: حضور مردم درصحنه‌های انقلاب موجب ناامیدی دشمن می‌شود.

وی با اشاره به سخنان امام راحل و رهبر معظم انقلاب بیان کرد: تمام گرفتاری جهان اسلام به خاطر وجود آمریکا است و برای رسیدن به منافع خویش دست به هرکاری می ‌زند که نمونه آن را در کشورهای اسلامی مانند سوریه، عراق، یمن، بحرین، افغانستان و پاکستان شاهد هستیم.

حجت‌الاسلام شکریان تصریح کرد: باوجود رهبری آگاه و با بصیرت و عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب از سوی مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی و امت شهیدپرور دسیسه‌های دشمن در عرصه‌های گوناگون خنثی می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ۱۳ آبان را نماد استکبارستیزی ایران اسلامی دانست و گفت: ۱۳ آبان سالروزمبارزه با استکبار جهانی، روز تجلی شعار مرگ بر آمریکا و روز میثاق با آرمانهای امام (ره) و ولایت، روز ذلت و خواری آمریکای جنایتکار و روز در هم شکستن ابهت ایالات‌متحده امریکا و روز اتحاد و همدلی مردم ایران علیه نظام سلطه است.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: ساری ، آبان ، استکبار ، جهانی ، مبارزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.