فوروارد قدرتی پتروشیمی بندرامام که به دلیل آسیب‌دیدگی جام ملت‌های آسیا را از دست داد از حس و حالش پس از ناکامی ایران در آن رقابت‌ها گفت.

آرمان زنگنه در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در بازی اولمان و در حالی که فکر می‌کردیم به راحتی برنده می‌شویم، مقابل ثامن غافلگیر شدیم و در روز خوب این تیم شکست خوردیم. بعد از آن شکست به سختی تمرین کردیم تا نقاط ضعف‌مان را پوشش دهیم. 

وی با اشاره به تقابل دیشب تیم‌های شیمیدر تهران و پتروشیمی بندرامام گفت: با آنالیزی که روی تیم شیمیدر انجام دادیم، توانستیم از ابتدا مقابل این تیم خوب ظاهر شویم. ما سوار بازی بودیم و نتیجه آن‌را هم گرفتیم. ضمن اینکه نباید از بازی موثر ادگار سوسا در پست یک پترو به راحتی گذشت. او بازیکن بسیار خوبی است که در تیم ملی دومنیکن هم سابقه بازی دارد. حضور همین بازیکنان خوب خارجی است که به رشد بسکتبال ایران کمک می‌کند.

زنگنه در پاسخ به این پرسش که آیا از بند مصدومیت رهایی یافته یا نه؟ توضیح داد: خداراشکر آسیب‌دیدگی‌ام برطرف شده و با آمادگی در تمرینات حاضر می‌شوم. شاید هنوز آمادگی قبل را نداشته باشم اما سعی می‌کنم با کار با وزنه و تمرینات مناسب به کیفیت گذشته‌ام برسم. 

بازیکن پست 4 تیم ملی بسکتبال درباره بازگشت بائرمن به ایران، اظهار کرد: فدراسیون و کارشناسان بسکتبال ایران روی این موضوع کار کرده‌اند و با دلیل وی را به ایران دعوت کرده‌اند. بائرمن مربی خوش‌نامی است که کارنامه درخشانی در اروپا دارد. مسئولان باید درباره این موضوع تصمیم بگیرند و خواسته آن‌ها هرچه باشد، من به عنوان بازیکن در خدمت تیم ملی کشورم هستم. من آرزوی حضور در المپیک را دارم و برای این هدف با همه وجود در تیم ملی می‌جنگم. 

فکر می‌کنید اگر آسیب نمی‌دیدید و همراه تیم ملی به چین می‌رفتید، نتیجه دیگری برای بسکتبال ما رقم می‌خورد؟ گفت: نمی‌دانم. اگر و اما درباره این موضوع زیاد است اما باید بگویم پست 4 ایران همیشه با ترافیک بازیکنان خوب روبرو بوده است و حالا هم بازیکنان درجه یک و مطرحی در این پست داریم. من هیچوقت دوست ندارم تیمم ببازد. چه تیم باشگاهی، چه از آن مهمتر تیم ملی. بعد از باخت تیم ملی، چند روز حس و حال خوبی نداشتم و چند شب خوابم نمی‌برد. به هرحال اتفاقی بود که افتاد. چینی‌ها 8 سال روی تیمشان کار کردند و نتیجه گرفتند. ما هم اگر می‌خواهیم موفق باشیم، باید برنامه‌ریزی مناسب و مدونی داشته باشیم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار