امروز خبر پلمپ دفتر هیات فوتبال هرمزگان در محافل ورزشی استان منتشر شد .برای پیگیری این موضوع ابتدا با کریم زاده دبیر هیات فوتبال استان تماس گرفتیم که وی اظهار بی اطلاعی کرد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس هیات فوتبال هرمزگان خبر پلمپ دفتر این هیئت را تکذیب کرد.

عبدالمجید دبیده گفت: موضوع پلمپ دفتر هیات فوتبال صحت ندارد و تنها تعویض برخی از قفل های درهای ورود خودروها در مجموعه ورزشی خلیج فارس باعث سردرگمی چند ساعته کارکنان این هیات شد.

وی در واکنش به این موضوع که تعویض قفل ها از سوی مسئولان مجموعه ورزشی خلیج فارس  به دلیل بدهی هیات فوتبال و قطع دو روزه آب مجموعه بوده است ، گفت: مشکلی بین هیات فوتبال و مجموعه ورزشی خلیج فارس بندرعباس وجود ندارد.

رئیس هیات فوتبال هرمزگان از ارائه توضیحات بیشتر در این زمینه خودداری کرد.

مدیر مجموعه ورزشی ۲۰ هزار نفری خلیج فارس بندرعباس هم در واکنش به این اتفاقات گفت: موضوع پلمپ دفتر هیات فوتبال از سوی ما صحت ندارد و این خبر تنها از سوی افرادی مطرح شده که به دنبال منافع دیگری هستند.

احمد محمدحسینی افزود: متاسفانه از زمان آغاز به کار هیات فوتبال استان در مجموعه ورزشی خلیج فارس ،  این هیات به تعهدات خود از جمله پرداخت هزینه های آب و برق عمل نکرده است.

وی با تایید موضوع تعویض قفل های مجموعه و سردرگمی کارکنان هیات فوتبال گفت: موضوع خاصی نبود و تنها هدف ما از این کار جلوگیری از ورود خودروها از جمله خودرو مسئولان هیات فوتبال به محوطه داخلی ورزشگاه و پارک در قسمت پارکینگ مجموعه بود.

 مدیر مجموعه ورزشی ۲۰ هزار نفری خلیج فارس بندرعباس  گفت: در۲ روز گذشته آب این مجموعه به دلیل بدهی ۳ میلیون تومانی قطع بود که همین موضوع مشکلات فراوانی را برای ورزشکاران ایجاد کرد.

محمد حسینی  افزود: ساعتی پیش پس از رایزنی با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان مشکل  قطعی آب این مجموعه بر طرف شد.

وی با انتقاد از بی توجهی مسئولان ورزش استان نسبت به رفع مشکلات مجموعه ورزشی خلیج فارس ، خواستار نگاه ویژه تر مسئولان در نگهداری از این مجموعه شد.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.