مینا عبداللهی پاروزن هرمزگانی در روز دوم مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا در شهر پالمبانگ اندونزی به نشان بزنز دست یافت.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، عبداللهی در ماده کایاک یکنفره مسافت ۵۰۰ متر جوانان با حریفانی از مالزی، قرقیزستان، چین تایپه، ازبکستان، ژاپن، قزاقستان، تایلند و اندونزی رقابت کرد که در پایان با زمان ۲:۱۱.۲۸۳ دقیقه در مکان سوم ایستاد و صاحب گردن آویز برنز شد.  قایقرانان ازبکستان و ژاپن در این ماده اول و دوم شدند.

اما در ماده کایاک یکنفره مسافت ۵۰۰ متر بزرگسالان هدیه کاظمی دیگر پاروزن هرمزگانی با حریفانی از چین تایپه، کره، ازبکستان، قزاقستان، چین، سنگاپور، ژاپن و تایلند مسابقه داد که در پایان با زمان ۲:۰۱.۶۱۹ دقیقه در مکان چهارم ایستاد و از دستیابی به مدال بازماند. د

ر این ماده قایقرانان چین، قزاقستان و ازبکستان در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

در ماده کایاک چهارنفره مسافت ۵۰۰ متر رده سنی بزرگسالان هم کیانا کمال زاده و سارا کاظمی دو پاروزن هرمزگانی به همراه سارا حنیفه زاده و نگار علیمحمدی در مصاف با حریفانی از چین تایپه، اندونزی، کره جنوبی، چین، قزاقستان و سنگاپور با زمان ۱:۵۰.۴۹۹ دقیقه در رده ششم قرار گرفتند. نمایندگان کشورهای چین، قزاقستان و کره جنوبی در این ماده اول تا سوم شدند.

همچنین در ماده کایاک دونفره مسافت ۵۰۰ متر بزرگسالان کیانا کمال زاده پاروزن هرمزگانی به همراه سارا حنیفه راده هم تیمی خود در رقابت با حریفانی از ویتنام، ژاپن، چین تایپه، چین، قزاقستان، کره، ازبکستان و سنگاپور با زمان ۲:۰۱.۵۳۴ دقیقه در مکان نهم ایستادند. قایقرانان چین، قزاقستان و ژاپن در رده های اول تا سوم این ماده جای گرفتند.

قایقرانان هرمزگانی فردا در مرحله مقدماتی مواد مختلف مسافت ۲۰۰ متر به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

از استان هرمزگان چهار پاروزن به نام های هدیه کاظمی،سارا کاظمی، مینا عبداللهی و کیانا کمال زاده به همراه آرزو پاسلار به عنوان مربی که همگی عضو تیم تایدواتر هستند در این پیکارها حضور دارند.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.