سناتور ایالت کنتاکی از کمک های مالی سعودی ها به بنیاد خیریه خانواده کلینتون انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب سایت "بریت بارت"، رند پال – سناتور جمهوری‌خواهِ ایالت کنتاکی و نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا – از هیلاری کلینتون – وزیر پیشین وزارت خارجه این کشور -- خواست کمک های مالی سعودی ها را بازگرداند. 

سناتور جمهوری‌خواه ایالت کنتاکی اظهار داشت: "هیلاری کلینتون – نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا -- اگر می خواهد مدافع حقوق زنان باشد، باید کمک های مالی سعودی ها به بنیاد خیریه خانواده کلینتون را بازگرداند." وی افزود: " سعودی ها زنان را تا سر حد مرگ سنگسار می کنند. آنها یکی از ناقضان اصلی حقوق زنان در جهان هستند."

رند پال در ادامه نیز با مطرح کردن حادثه بنغازی و بی کفایتی وزارت امور خارجهِ وقت در ممانعت از بروز آن گفت: "علی رغم درخواست های مکرر سفیر آمریکا در بنغازیِ لیبی مبنی بر افزایش امنیت سفارتخانه، هیلاری کلینتون – وزیرِ وقت وزارت امور خارجه --  اقدامی در این خصوص انجام نداد. من فکر می کنم کلینتون از کفایت کافی برخوردار نیست." 

در حادثه بنغازی افراد مسلح با حمله به سفارت آمریکا، چهار نفر از دیپلمات های این کشور از جمله سفیر این کشور را کشتند. جمهوری‌خواهان از این حادثه برای ضربه زدن به هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا استفاده کرده اند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا کليک کنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار