سرپرست تیم فوتبال سایپا تهران گفت: با کنار رفتن از جام حذفی برنامه ویژه‌ای برای کسب سهمیه آسیا از لیگ برتر داریم.

حاجیلو: برای کسب سهمیه آسیا برنامه داریم
اصغر حاجیلو در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت تیم فوتبال سایپا تهران پس از حذف از رقابت‌های جام حذفی بیان کرد: متاسفانه در دیداری که موقعیت‌های  زیادی برای زدن گل داشتیم و بازیکنان ما می‌توانستند به راحتی تراکتورسازی را از سوی سر راه بردارند، مغلوب شده و جام حذفی را از دست دادیم.

وی افزود: پس از این مسابقه تمرینات خود را از امروز آغاز و از فردا در 2 نوبت صبح و بعداز ظهر تمرین را پیگیری می‌کنیم. به هر حال تمرکز ما روی رقابت‌های لیگ برتر است و سعی خواهیم کرد با تلاش فراوان سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را از رقابت‌های لیگ برتر به دست آوریم.

وی ادامه داد: در تعطیلات لیگ برتر باید آمادگی بازیکنان در حد مطلوبی حفظ شود. به همین جهت کادر فنی سایپا دیداری دوستانه  را با راه‌اهن در نظر گرفته است.

حاجیلو در خصوص عملکرد نارنجی‌پوشان تا پایان هفته یازدهم لیگ برتر گفت: کادر فنی و بازیکنان سایپا تمام تلاش خود را برای ثبت بهترین نتایج در فصل جاری لیگ به کار گرفته‌اند.

هیچ مربی نمی‌تواند ادعایی در خصوص قهرمانی قطعی تیمش در هر رقابتی داشته باشد اما مجید جلالی برنامه‌های ویژه‌ای برای موفقیت در لیگ برتر دارد.

وی افزود: شرایط جدول به گونه‌ای است که تیم‌ها با 2 برد و یا 2 باخت به صدر و قعر جدول نزدیک می‌شوند. هدف ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است و با کنار رفتن از جام حذفی تمرکز و برنامه‌های کادر فنی روی رقابت‌های لیگ می‌باشد.

حاجیلو درباره درخشش محمدرضا اخباری دروازه‌بان فصل گذشته سایپا در ترکیب تراکتورسازی مقابل خودروسازان اظهار داشت: به هر حال اخباری به دلیل خدمت سربازی از سایپا جدا شد و خودش نیز برای این امر علاقه زیادی داشت. وظیفه این دروازه‌بان حراست ازدروازه تراکتورسازی است و وی با درخشش خود به خوبی این وظیفه را انجام داد و نمی‌توان ایرادی به کار اخباری وارد کرد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: حاجیلو ، سایپا ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار