وضعیت مصدومیت غلامرضا رضایی وحدت دوری وی از میادین فوتبال تا کنون مشخص نشده است.

وضعیت مبهم رضایی برای همراهی نارنجی پوشان
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تمرینات تیم فوتبال سایپا پس از این که روز گذشته در 2نوبت صبح و بعداز ظهر انجام شد ، از امروز تا روز 5شنبه که نارنجی پوشان در دیداری دوستانه به مصاف راه‌آهن می‌روند تنها در نوبت صبح پیگیری می‌شود و روند تمرینی خودروسازان پس از این بازی به تصمیم کادرفنی بستگی دارد.

زمان دیدار دوستانه سایپا و راه‌آهن اعلام شد و این 2تیم تهرانی از ساعت 15 پنج‌شنبه در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم می‌روند. البته این مسابقه دوستانه قرار بود در تعطیلات قبلی لیگ برگزار شود اما به دلیل در گذشت ناگهانی هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس لغو شد و حالا قرار است 2تیم در این تاریخ باهم بازی کنند.

از اردوی سایپا خبر می‌رسد غلامرضا رضایی مهاجم این تیم که در دیدار با تراکتورسازی در جام حذفی مصدوم شد به دلیل فیزیوتراپی و دوران نقاهت نمی‌تواند نارنجی پوشان را در بازی با راه‌آهن همراهی کند.

دوران دوری رضایی از میادین تاکنون مشخص نشده اما کادر پزشکی سایپا در تلاش است بهترین گل‌زن خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ را به دیدار این تیم در مقابل ملوان در هفته دوازدهم لیگ برساند. البته با بازگشت میلاد میداودی به تمرینات ، حتی در صورت نرسیدن رضایی دست مجید جلالی در خط حمله چندان خالی نیست.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: رضایی ، سایپا ، راه اهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار