فرمانده انتظامي استان فارس از كشف 415كيلو و 500 گرم، موادمخدر در اين استان طي 24 ساعت گذشته، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار "احمدعلي گودرزي" گفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان فارس در راستاي مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاق موادمخدر، با انجام اقدامات اطلاعاتي از ورود يك محموله موادمخدر از استان هاي همجوار فارس به شهرستان "داراب" مطلع شدند.
 
وي ادامه داد: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان "داراب" با استقرار در طول مسير تردد قاچاقچيان،‌خودرو "پژو RD" حامل موادمخدر  را در روستاي "قلاتويه"، شناسايي كردند. 

فرمانده انتظامي استان فارس بيان كرد: پس از تعقيب و مراقبت خودرو، ‌آن را در ورودي شهرستان "داراب" متوقف و در بازرسي از خودرو مقدار 307 كيلو حشيش کشف و راننده آن نيز دستگير شد. 

گودرزي افزود: ‌در شيراز نيز ماموران کلانتري "13عباسيه" اين شهر، ضمن شناسايي فردي كه مبادرت به توزيع موادمخدر مي كرد، وي را با يك دستگاه خودرو "پژو روآ" مشاهده، دستگير و در بازرسي از خودرو وي مقدار 24 كيلوگرم "حشيش" كشف كردند. 

وي در ادامه از کشف 55كيلوگرم ترياك از يك دستگاه خودرو "تريلر" در اطراف شهرستان "لارستان" با استفاده از سگ موادياب خبر داد و گفت: ماموران انتظامي شهرستان "لارستان" با به كار گيري "سگ مواد ياب"، هنگام كنترل و بازرسي خودرو هاي عبوري در جاده "لارستان" به سمت "بندرعباس" به يك دستگاه "تريلر" مظنون شدند. 

فرمانده انتظامي استان فارس، گفت: ماموران پس از متوقف كردن خودرو در بازرسي از داخل كابين خواب تريلر، تعداد 6بسته موادمخدر از نوع "ترياك" به وزن 55كيلوگرم و مقدار يك گرم و پنجاه سانت "هروئين" از داخل جيب راننده كشف و راننده و سرنشين خودرو را دستگير كردند. 

گودرزي افزود: اين ماموران در عمليات ديگري هنگام كنترل خودروهاي عبوري در پاسگاه "هرمود باغ" به يک دستگاه خودرو "پرايد" مظنون و در بازرسي از آن مقدار 24كيلو و 500گرم ترياك که به طرز ماهرانه اي جاسازي شده كشف كردند. 

وي تصریح کرد: ماموران کلانتري " 19سعدي" نيز در هنگام پاكسازي يكي از محله هاي جرم خيز شيراز، به يك خانم مشكوك و در بازرسي از كيف وي مقدار 5 كيلوگرم ترياك كشف كردند.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت
برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدرپلیس ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.