معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت: باید تلاش شود تا کرامت و جایگاه زنان در جامعه حفظ شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل معاونت استانداري و فرمانداري ويژه شهرستان جهرم، صحرائیان با اشاره به کرامت و جایگاه زن گفت: دین مبین اسلام زنان را از جایگاه و منزلت والایی برخوردار دانسته لذا باید در این راستا تلاش شود تا کرامت و جایگاه زنان درجامعه حفظ شود.

وی با بیان اینکه تعداد  عمده ای از مراجعین به ادارات زنان می باشند خاطر نشان کرد: با توجه به مسئولیت زنان در خانواده، سعی شود چناچه آنان به ادارات مراجعه کردند در اسرع وقت نسبت به  رفع مشکلاتشان اقدام لازم به عمل آید.

این مسئول افزود: با توجه به اینکه یکی از شاخص های توسعه در جامعه شاخص توسعه انسانی است که زنان به عنوان نیمی از جامعه باید مورد توجه قرار گیرند و مشاوران امور بانوان در ادارات باید مشکلات و نیازهای این قشر را مشخص تا نسبت به حل آن برنامه ریزی صورت لازم  گیرد.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با تأکید بر اینکه مسئولان و مدیران ادارات مشاوران خود را در امور بانوان حمایت و از طرح‌های خوب آن‌ها در زمینه بانوان  و خانواده استقبال کنند، اظهار کرد: مشاوران حوزه بانوان ادارات با طرح‌های موفق مناطق مختلف کشور در این زمینه آشنا شوند.

صحرائیان با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه های اجرایی نگاه ویژه به حوزه بانوان داشته باشند، بیان کرد: طرح‌های خوبی که در بخش‌های مختلف کشور اجرا شده یا در حال اجرا است در جهرم بومی‌سازی و به صورت یکپارچه و هماهنگ اجرا شود.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت
برچسب ها: تسریع ، رفع ، مشکلات ، بانوان ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.