فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به انتخابات اسفند ماه امسال در کشور، بر لزوم مشارکت مردم در برقراری امنیت تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛سردار «احمد علی گودرزی» فرمانده انتظامی استان فارس  در جمع رؤسای پلیس امنیت عمومی شهرستان‌های استان فارس، گفت: پلیس فارس آمادگی کاملی برای برگزاری انتخابات در سایه برقراری امنیت مناسب را دارد. 

وی ادامه داد: باید با شناخت و مطالعه دقیق آسیب‌ها و تهدیدات اجتماعی و همچنین اشراف اطلاعاتی مناسب، اقدامات خود را در راستای تأمین نظم و امنیت در جامعه انجام دهیم. 
فرمانده انتظامی استان فارس خاطر نشان کرد: استکبار جهانی همه توان خود را به کار بسته تا بیشترین ضربه را به نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کند که با تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی در این راه ناکام مانده است. 
سردار گودرزی با تأکید بر افزایش توان عملیاتی کارکنان، بیان کرد: کسب رتبه‌های بر‌تر فرماندهی انتظامی استان در سطح کشور، حاصل تلاش و جدیت یکایک کارکنان انتظامی استان است. 

وی با اشاره به اینکه کشور ما تجربه بسیار گرانبهایی در خصوص برگزاری انتخابات دارد، افزود: همواره عده‌ای به دنبال ایجاد نا‌امنی در جامعه هستند که با اقدامات مؤثر پلیس در این راه ناکام خواهند ماند. 

فرمانده انتظامی استان فارس ایجاد نا‌امنی روانی، بزرگنمایی مشکلات و آسیب‌های اجتماعی و ایجاد اختلاف را از مهم‌ترین تهدیدات حوزه انتخابات عنوان کرد. 

سردار گودرزی با بیان اینکه یکی از افتخارات پلیس این است که در انتخابات هیچ گونه دخالتی نمی‌کند، افزود: مأموران نیروی انتظامی تأمین کننده امنیت هستند و با اشراف اطلاعاتی مناسب مأموریت‌های خود را انجام می‌دهند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.