رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوانسار خبر داد: طرح عمرانی امامزاده دختران موسی بن جعفر(ع) خوانسار به اتمام رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، حجت الاسلام و المسلمین عباس نصیر اسلامی اظهار داشت: طرح مرمت و عمرانی امامزاده دختران موسی بن جعفر(ع) روستای قودجان از توابع شهرستان خوانسار پس از 6 ماه به اتمام رسید.

وی در ادامه تصریح کرد: این طرح شامل؛ آیینه کاری، مقرنس کاری، گچ بری و قطار بندی بود که با همت و پی گیری اعضای هیئت امنای این امامزاده واجب التعظیم با اعتباری بالغ بر 850 میلیون ریال صورت گرفت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوانسار در ادامه افزود: این پروژه عمرانی در مساحت 200 متر مربع از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده بود که با تلاش و کوشش های فراوان با شروع ماه محرم این فعالیت عمرانی به اتمام رسید و این امامزاده عظیم الشان در طول ماه محرم پذیرای عزاداران و زائران عزیز بود.

حجت الاسلام و المسلمین عباس نصیر اسلامی در ادامه بیان کرد: استاد فرزانه حاج سید مرتضی خاتمی خوانساری عمده هزینه های این پروژه عمرانی را با کمک سایر خیرین نیکوکار بر عهده گرفتند.

وی ادامه داد: همچنین در حال حاضر یک ضریح مضجع برای حرم مطهر این امامزاده بزرگوار در دست ساخت می باشد که امیدواریم تا پایان سال جاری آماده نصب شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوانسار در ادامه گفت: نسب این امامزادگان بزرگوار به امام موسی بن جعفر(ع) می رسد که ایشان از دختران این امام بزرگوار هستند که حرم این بزرگواران در روستای قودجان و جنب حسینیه حضرت اباالفضل(ع) از توابع خوانسار واقع شده است.   

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.