رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از اجرای 100 پروژه عمرانی در دانشگاه با اعتبار مصوب 200 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛محمدحسین صومی در اولین جشنواره کیفیت در دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت:نزدیک به 100 طرح عمرانی با بیش از 200 میلیارد تومان اعتبار مصوب داریم که تمامی فضای دانشگاه های علوم پزشکی را به یک کارگاه  عظیم سازندگی تبدیل کرده است.

وی گفت: در تامین تجهیزات توفیقات نسبی داشته ایم اگرچه به آن چه که می خواستیم نرسیده ایم ولی در مجموع عملکرد خوب و قابل قبولی داریم.

وی ابرازکرد: تا انسان‌ها و روش‌هایی که انسان ها خدمت می دهند اصلاح نشود ما به اهداف خود نخواهیم رسید.

صومی در تعریفی از مقوله کیفیت ادامه داد: کیفیت یعنی کاری را در روز اول درست انجام دادن و در روزهای بعدی بهتر از بار های قبل انجام دادن. این بدین معنی است که هر کاری که انجام می دهیم باید بدانیم واقعا درست است یا نیست و با توجه به این تعریف باید  تلاش کنیم کارها و فعالیت های خودمان را هر روز بهتر از روز قبل انجام دهیم.

به گفته وی برگزاری این جشنواره  طلیعه ای برای افزایش فعالیت های نرم افزاری بیشتر در دانشگاه علوم پزشکی تبریز است.

وی اظهار کرد: تمامی سعی خود را به کار می گیریم که به تعهدات خود در بعد ایجاد زیر ساخت های لازم برای دانشگاه عمل کنیم که در این خصوص، توسعه متوازن دانشگاه را ادامه خواهیم داد. در بعد نرم افزاری نیز نهایت تلاش خود را به کار می گیریم که دانشگاه را به یک محیط کاملا علمی تبدیل کنیم.

بر اساس این گزارش؛ اولین جشنواره کیفیت دانشگاه علوم پزشکی تبریز  با حضور معاون وزیر بهداشت در تالار شایانمهر این دانشگاه برگزار شد.
 
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.