روزنامه‌نگاران متعصبی که عرقی به حرفه کاری خود داشته باشند، با حضور در غرفه نمایشگاهی سازمان اسناد و کتابخانه ملی به پاسخ سوالات مرتبط با تاریخ رسانه کشور می‌رسند.

داوود رفیعی، مسئول غرفه سازمان اسناد و کتابخانه ملی در خصوص هر آنچه که در غرفه نمایشگاهی این سازمان فرهنگی در معرض دید عموم قرار گرفته، به خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: روزنامه‌نگارانی که تعصب و عرقی به حرفه خود داشته باشند و بخواهند از تاریخ رسانه کشورشان مطلع شوند، با حضور در غرفه ما در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات به پاسخ سوالات خود می‌رسند.

وی افزود: در حال حاضر که نمایشگاه مطبوعات ما به عنوان نمایشگاهی جا افتاده که بیشتر به مباحث سیاسی و مرتبط با وقایع روز می‌پردازند،غرفه نمایشگاهی سازمان اسناد و کتابخانه ملی با نمایش اسناد مطبوعات ،اولین‌های مطبوعات، نشریات و تیترهای معروف و شناخته شده مرتبط با انقلاب و دفاع مقدس، کتاب‌های مربوط به مطبوعات، مجلدهایی از روزنامه‌های قدیمی و فصلنامه‌ها و ماهنامه‌هایی با عناوین گنجینه اسناد، مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات، ایران و اسلام و شیرازه فرهنگ مباحث تاریخی را مطرح می‌کند که مخاطبان خود را دارد، بنابراین غرفه سازمان اسناد و کتابخانه ملی غرفه ویژه و منحصر به فردی است.

مسئول غرفه نمایشگاهی سازمان اسناد و کتابخانه ملی اظهار داشت: وظیفه ما این است که توجه عام مردم را به اسناد و تاریخ مطبوعات کشورمان جلب کنیم.

رفیعی با تاکید بر اینکه سازمان اسناد و کتابخانه ملی ارائه‌کننده شماره استاندارد بین‌المللی نشریات کشور(شاپا) است، تصریح کرد: امسال در راستای حضور در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات از چند روزنامه‌نگار قدیمی برای حضور در عرفه نمایشگاهیمان دعوت کرده‌ایم.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار