مولاوردی معاون رئیس‌جمهور و مشاور وی در امور زنان، هم اکنون از نمایشگاه مطبوعات بازدید می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهیندخت مولاوردی معاون رئیس‌جمهور و مشاور وی در امور زنان هم اکنون از نمایشگاه مطبوعات بازدید می‌کند.

وی تا کنون در غرفه‌های مختلفی از جمله «اهدای خون» نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری برنا، پیدا کرده است.

وی پس از بازدید از خبرگزاری برنا در خصوص نمایشگاه مطبوعات امسال گفت: تازه شروع به بازدید از نمایشگاه مطبوعات کردم. زنان جزو بدنه رسانه‌ها هستند و امیدوارم فعالیت آن‌ها در حوزه تصمیم گیری رسانه‌ای نیز بیشتر شود.

وی افزود: زنان در حوزه رسانه می‌توانند حضور داشته باشند و به طرح مباحث مربوط به زنان بپردازند.

مشاور رئیس جمهور در امور زنان از غرفه خبرگزاری ایرنا، مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل، شهرداری تهران، خبرگزاری پانا، خبرگزاری مهر، کلید ملی نیز بازدید کرد.

مشاور امور زنان ریاست جمهوری در حاشیه بازدید از خبرگزاری شفق با اظهار گلایه خود در خصوص یکی از خبرهایی که درباره وی منتشر شده بود، گفت: آنچه در حوزه رسانه بحث‌برانگیز است شیطنت‌های رسانه‌ای است که با آن مواجهیم که در این زمینه کاری نمی‌توان انجام داد. هر چه تعامل ما در حوزه زنان با رسانه‌ها بیشتر باشد، شیطنت برخی رسانه‌ها کار دستمان می‌دهد. البته این مسئله برای رسانه‌هایی که قصد خیر دارند، موثر خواهد بود. بدین منظور کارگروه رسانه‌ای و شورای اطلاع‌رسانی را تشکیل داده‌ایم.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار