مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از اعزام ۱۰ نفر اول مسابقات مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم به دوره آموزشی در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش خبر نگار گروه استانهای  باشگاه خبر نگاران جوان از  سنندج،سلمان روحی گفت: 12 نفر از قرآن‌پژوهان برگزیده مرحله شهرستانی در آزمون مرحله استانی شرکت کردند، بیان کرد: این مسابقات در مقطع سنی بالای 18 سال در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان، دعاخوانی و معارف قرآن کریم برگزار شد که نفرات اول خواهر و برادر مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ 10 جزء و حفظ کل در دوره آموزشی مشهد مقدس شرکت می کنند.
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان زمان برگزاری این دوره آموزشی را 4 الی 6 آذر سال جاری اعلام کرد و افزود: مسعود سیدی و سیده‌مریم شیخ‌احمدی در رشته حفظ کل، حسین محمدی و سیده زهرا موسوی در رشته حفظ 20 جزء، فواد مولودی و حنانه علی‌محمدی در رشته قرائت و مهدی آقاعلی و بیان شاکری در رشته ترتیل در این دوره آموزشی حضور می یابند.
 
روحی برگزاری آزمون معارف را موجب رشد و ارتقای سطح تدبر و تعمق در مفاهیم عمیق قرآنی بین جوانان استان دانست و یادآور شد: ارتقاء سطح دانش قرآنی، ایجاد انگیزه و جریان‌سازی قرآنی بالاخص بین جوانان و نوجوانان از اهم اهداف برگزاری این دوره از مسابقات قرآن کریم بود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف


انتهای پیام/ف
برچسب ها: اعزام ، ازمون ، قران ، مشهد ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.