معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از موفقیت چشمگیر و پذیرش فارغ التحصیلان رشته پزشکی این واحد دانشگاهی در رشته های مختلف رزیدنتی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور خبر داد .

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،دکتر محمد جعفر رضایی گفت : در آزمون دستیاری سال 1394، 34 نفر از فارغ التحصیلان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در رشته های مختلف دانشگاههای علوم پزشکی کشور پذیرفته شده اند.

وی افزود : قبول شدگان در رشته هایی پذیرفته شده اند که استان کردستان شدیدا به تخصص آنها نیاز داشته و ظرفیت پذیرش این رشته ها در کشور بسیار محدود و قبولی نیز مشکل است.

معاون آموزشی دانشگاه بیان کرد : آزمون‌ پذیرش‌ دستیار در روندی مشابه‌ کنکور سراسری فقط یکبار در سال‌ و در دانشگاههای علوم‌ پزشکی سراسر کشور برگزار می شود و آمار پذیرش تصاعدی و رو به افزایش فارغ التحصیلان دانشگاه در بسیاری از رشته های سخت و مشکل ، بیانگر رشد کیفی و ارتقاء سطح آموزش پزشکی درمقاطع علوم پایه و بالینی این واحد دانشگاهی است. 

دکتر محمد جعفر رضایی ضمن تبریک به این فارغ التحصیلان سختکوش این موفقیت علمی را به مسئولان دلسوز دانشگاه تبریک گفت و از خدمات آموزشی و درمانی اساتید عضو هیات علمی این واحد دانشگاهی تقدیر نمود.

گفتنی است، آزمونهای کتبی این دوره در دوم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار گردید.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.