نخستین نمایشگاه دستاورد‌های بانوان کارآفرین منطقه لیلاخ به منظور معرفی زنان کارآفرین با حضور فرماندار، اعضای شورای شهر و روسای ادارات شهرستان دهگلان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،این نمایشگاه که به همت زنان کارآفرین دهگلان و به منظور معرفی دستاوردها و توانمندی‌های زنان و با حضور بخش‌های بلبان‌آباد و گردمیران و باشماق برگزار شده است، در قالب 25 غرفه و با حضور پرشور مردم افتتاح شد.

لیلا آژیر مشاور امور بانوان استاندار کردستان از حضور بانوان در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی، از توانمندی‌های بانوان ابراز خوشحالی کرد و گفت: زنان ما می‌توانند توانمندی و کارآفرینی خود را در تمامی عرصه‌ها به ظهور برسانند و به خودباوری برسند.

یحیی نظری فرماندار دهگلان نیز با قدردانی از برگزارکنندگان این نمایشگاه، گفت: زنان این شهرستان توانمندی حضور در تمامی عرصه‌های مختلف را دارند و برگزاری این نمایشگاه موید این نکته است.

زهرا غفوری از بانوان فعال و کارآفرین شهرستان دهگلان هم به عنوان مسئول برگزاری نمایشگاه با قدردانی از همکاری فرمانداری، جهاد کشاورزی و شورای شهر دهگلان در برگزاری نمایشگاه، گفت:غرفه‌های مذکور هیچ هزینه‌ای برای زنان کارآفرین نداشته و تمامی درآمدهای حاصل از فروش اجناس و صنایع به خود غرفه‌دارن تعلق می‌گیرد.

غفوری گفت: در این نمایشگاه نان‌های سنتی منطقه لیلاخ، نوشیدنی‌ها و مواد غذایی سنتی طبخ و به فروش می‌رسد.

گفتنی است؛ این نمایشگاه به مدت 5 روز ادامه داردو از ساعات 9 صبح تا 6 عصر پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.