به منظور هماهنگي هر چه بيشتر فعاليت‌هاي فرهنگي و تبليغي در اربعين، گردهمايي بزرگ مبلغان اعزامي حوزه علميه با همكاري دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم و بعثه‌ مقام معظم رهبري،برگزار مي‌شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛حجت‌الاسلام والمسلمين حميد احمدي، مسؤول كميته فرهنگي و آموزشي ستاد اربعين از برگزاري گردهمايي بزرگ مبلغان اعزامي حوزه علميه به اربعين حسيني خبر داد.

وي افزود: اين همايش روزهاي پنجشنبه 21 و جمعه 22 آبان ماه از ساعت 8 تا 12 ظهر با سخنراني كارشناسان حوزوي در سالن‌ همايش‌هاي بين المللي دفتر تبليغات اسلامي در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام احمدي اظهار داشت: با توجه به اهميت و جايگاه اربعين حسيني و به منظور ساماندهي و گسترش فعاليت‌هاي فرهنگي و تبليغي، در سال جاري شماري از طلاب جوان حوزه علميه در عرصه اربعين حسيني به صورت گسترده به فعاليت‌هاي تبليغي خواهند پرداخت.

وي ادامه داد: بيشتر فعاليت‌هاي مبلغان اعزامي در شهرهاي مرزي و مسير راهپيمايي همايش بزرگ اربعين حسيني تدارك ديده شده است تا اين عزيزان بتوانند با زايران ايراني ارتباط بيشتر برقرار كنند.

مسؤول كميته فرهنگي و آموزشي ستاد اربعين، با تاكيد بر اين مبلغان اعزامي تنها با زايران ايراني ارتباط خواهند داشت، افزود: با توجه به تجربه و موفقيت‌هاي كه مبلغان جوان در عرصه تبليغي دارند، به يقين در اربعين حسيني نيز مي‌توانند تاثير خوبي در گسترش فرهنگ حسيني داشته باشند.

وي يادآور شد: مبلغان اعزامي از سوي كميته فرهنگي و آموزشي ستاد اربعين و با همكاري مركز مديريت حوزه‌هاي علميه كشور، تشكل فراگير تبليغ گروهي طلاب و دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم در اربعين حسيني اعزام مي‌شوند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا  کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.